1. Kiedy trzeba dokonać rezerwacji na wyjazd / powrót?
• Rezerwację na wyjazd lub powrót najbezpieczniej dokonać tydzień wcześniej lub najpóźniej 2 – 3 dni przed planowaną datą.

2. Czy jest możliwość rezerwacji miejsc w dniu wyjazdu ?
• Tak – natomiast możliwość dokonania rezerwacji w dniu wyjazdu jest zależna od wolnych miejsc w danym dniu.

3. Czy wasza firma jeździ Autokarami czy Busikami ?
• W zależności od ilości osób wyjeżdżających w danym dniu jest planowany Bus bądź Autokar (w ciągu tygodnia przewagą są wyjeżdżające Busy natomiast weekend jest obstawiany Autokarem i Busami). Niezależnie czym klient podróżuje docelowo ZAWSZE podwozimy pod adres wskazany za granicą. W Polsce docelowo w drodze powrotnej do kraju rozwozimy pod adres wskazany w obrębie regionów objętych rozwózką przez Nasze biuro.

4. Czy wasza firma odbiera klientów z Holandii, Belgii, Niemiec ze wskazanego adresu?
• Wyjazdy z powyższych krajów następują z adresu wskazanego przez klienta.

5. Czy wasza firma jeździ do Niemiec?
• Obsługujemy większą część Niemiec w poszczególnych dniach. W kierunku na  północ wyjeżdżamy począwszy od Berlina, gdzie granica tej trasy biegnie przez : Wolfsburg – Hambühren – Verden – Bremen – Oldenburg – Emden, a na południe : Drezno – Chemnitz – Erfurt – Frankfurt Am Main – Koblenz – Aachen.

6. Czy wasza firma jeździ do Belgii?
• W poszczególne dni obsługujemy północną część Belgii natomiast jeżeli chodzi o południową część Belgii to jej granica przebiega wzdłuż : Maastricht – Tongeren – Warmme – Nivelles – Kortwijk – Veune.

7. Czy wasza firma jeździ z Białegostoku?
• Tak – jeździmy trzy razy w tygodniu : wtorek, sobota i niedziela.

8. Czy wasza firma obsługuje takie województwa jak kujawsko-pomorskie, pomorskie, zachodniopomorskie?
Tak – obsługujemy według naszego rozkładu jazdy.

9. Czy wasza firma jeździ z Rzeszowa?
• Tak – jeździmy codziennie.

10. Czy świadczycie przewozy regionalne w Polsce?
• Nie – tego typy przewozów w kraju nie wykonujemy (np. przejazd na trasie Warszawa – Wrocław).

11. Czy wyjeżdżając z Polski odbieracie spod domu?
• Staramy się unikać tego typu zleceń ze względu na czas przejazdu i bezpieczeństwo pasażerów , natomiast w niektórych przypadkach możemy odebrać klienta z adresu po wcześniejszym uzgodnieniu to z działem transportu (np. grupa powyżej 3 osób z jednej lokalizacji).

12. Czy w waszych Autokarach i Busach jest klimatyzacja?
• Tak – wszystkie nasze pojazdy posiadają klimatyzację oraz dodatkowe ogrzewanie.

13. Komu należy się Karta Stałego Klienta?
• Karta Stałego Klienta przysługuje klientom , którzy regularnie i systematycznie korzystają z naszych usług. Osobie , której uda się uzbierać dziewięć przejazdów należy się 200,00 zł lub 50,00 €  zniżki przy dziesiątym wyjeździe.

14. Czy dzieci mają u nas zniżki?
• Tak – do 12 roku życia dziecku przysługuje 30% zniżki przy jednoczesnym zakupie pełnego biletu osoby dorosłej.

15. Czy dzieci mogą podróżować bez opiekuna?
• Dzieci do 12 roku życia muszą podróżować z opiekunem pełnoletnim , natomiast dzieci do 18 roku życia za oświadczeniem rodziców.

16. Czy grupie osób należy się zniżka?
• Tak – zniżka przysługuje się grupie – szczegóły ustalane z biurem.

17. Czy osoby przewożone naszym transportem są ubezpieczone?
• Tak – każdy klient na pokładzie naszego auta jest ubezpieczony od Nagłych Nieszczęśliwych Wypadków.

18. Jakie jest ograniczenie przewożonego bagażu?
• Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 2 sztuk bagażu podróżnego o łącznej wadze do 30 kg.

19. Czy bagaż musi być opisany?
• Tak – w praktyce zdarza się, że bagaże zostają zamienione przez innych pasażerów, dlatego każdy klient/pasażer ma obowiązek podpisać każdy bagaż i śpiwór (imię, nazwisko oraz nr telefonu). Pozwoli to naszej firmie w razie jakichkolwiek pomyłek szybko i sprawnie odzyskać zagubiony bagaż.

20. Czy można przesyłać paczki?
• Tak – paczka nie może zawierać alkoholu, papierosów, środków odurzających, dokumentów i towarów niebezpiecznych. Paczki przewozimy za dodatkową opłatą-każda paczka musi być opisana imieniem i nazwiskiem, numerem telefonu i dokładnym adresem docelowym. Chęć przesłania paczki obowiązkowo trzeba wcześniej zgłosić telefonicznie w biurze.

21. Czy świadczycie sprzedaż wczasów, wycieczek i kolonii?
• Tak – jesteśmy agentem różnych biur podróży i świadczymy sprzedaż imprez zorganizowanych dla osób indywidualnych jak również dla grup.

22. Czy trzeba rezygnować/odwołać dokonaną wcześniej rezerwację na wyjazd lub powrót ?
• Tak – zdecydowanie TAK – jest to ważne z tego względu, żeby nie blokować miejsca dla kolejnych potencjalnych klientów.

23. Czy istnieje w Waszej Firmie tzw. „czarna lista pasażerów” ?
• Tak – klienci/pasażerowie którzy niemiło wpisali się w historię firmy po przez nie odwołane rezerwacje, podwójne rezerwacje na dany dzień u nas i u konkurencji oraz poprzez naganne zachowanie podczas podróży.

24. Czy przewozicie zwierzęta?
• Ze względu na dobro pasażerów staramy się unikać przewozu zwierząt – jednak w szczególnych przypadkach jest taka możliwość (takie zapytanie trzeba skonsultować z pracownikiem biura).

25. Czy zajmujecie się wynajmem autokarów bądź busów?
• Tak – zajmujemy się wynajmem turystycznym, bliższych szczegółów można uzyskać pod adresem mailowym: wynajmy@gtvenus.com.pl

top