Podsumowanie
ankiet-kierowcy autokarów
Podsumowanie ankiety
Celem ankiety było poznanie Waszej opinii na temat współpracy z GTV BUS.
Łącznie otrzymaliśmy 44 wypełnione ankiety. To ankiety, w których zostały udzielone odpowiedzi na wszystkie pytania. Ankiety niedokończone nie mogły być pobrane do podsumowania, ponieważ zawierają niepełne dane.
W pierwszej kolejności zapytaliśmy Was o ocenę na skali od 0 do 10 na ile prawdopodobne jest, że polecisz pracę kierowcy w GTV BUS swoim znajomym lub rodzinie.
Dziękujemy bardzo za Wasze opinie. Dobrze było dowiedzieć się, że tak wysoko nas oceniacie. Jak widzicie na poniższym wykresie najwięcej ocen było na najwyższym poziomie skali, czyli 10.
Ilość uzyskanych głosów na poszczególne oceny ze skali przedstawia wykres:
W drugim pytaniu prosiliśmy o informację, co najbardziej odpowiada Wam we współpracy. Na co najczęściej wskazywaliście:
Ponadto w ankietach docenialiście także:
Wyjaśnienia do głównych zagadnień poruszanych w ankiecie:
•Autokary (flota)- W ankiecie proponowaliście, aby autokar miał przydzieloną swoją załogę. Zapewniamy, że sukcesywnie dążymy do tego, aby każda załoga miała przypisany autokar.
•Flota (organizacja miejsc parkingowych)- Rozbudowujemy bazę. Mamy w dostępie dodatkową przestrzeń, która jest porządkowana i częściowo już wykorzystywana na potrzeby parkowania. Ta zmiana dzieje się.
•Równomierne rozdzielanie tras (organizacja pracy i wynagrodzenia)- W dziale mamy sezonowość, aktualnie może być poczucie nierówności w przydzielaniu tras, bo jesteśmy przed sezonem. Wynika to z tego, że nie ma pełnego obłożenia. Zapewniamy, że przy planowaniu bierzemy pod uwagę każdego kierowcę. Jesteśmy już u progu nowego sezonu, więc za chwilę ta sytuacja się zmieni.
•Stałe grafiki (organizacja pracy)- Prosiliście, aby były stałe grafiki pracy. Specyfika pracy w turystyce wiąże się z dużą zmiennością i niestety na to nie mamy wpływu. Będziemy przygotowywać plany grafików z wyprzedzeniem ok. 2 tygodniowym, tym nie mniej musicie liczyć się z tym, że zmiany w grafikach będą następowały. Musimy wspólnie się do nich dostosować, ponieważ jest to związane również z potrzebami naszych klientów.
•Współpraca- Bardzo nam zależy na jak najlepszej współpracy. Dyspozytorzy są dla Was dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach służbowych. Podczas weekendu bardzo prosimy o kontaktowanie się z dyspozytorami tylko w przypadku awarii. Jeżeli zdarza się, że dyspozytor nie odbiera, a jest weekend, to oznacza, że nie może rozmawiać w tej chwili. Zapewniamy, że na pewno nie jest to ignorowanie. Przypominamy też, że w każdy piątek na naszej grupie WhatsApp przekazujemy Wam wszelkie informacje potrzebne do wyjazdu w trasę.
•Uzupełnianie wyposażenia w autobusach- Opiekę nad wyposażeniem autokaru (np. ręczniki, środki czystości) musimy pozostawić w Waszych rękach. To pozwoli Wam na kontrolę i sprawi, że będziecie pewni, że na pokładzie macie wszystkie potrzebne rzeczy. Środki i wyposażenie można pobierać na bazie u Grzegorza.
•Dostęp do informacji nt. obsługi wyposażenia autokaru w zależności od marki (organizacja pracy)- Zapraszamy do korzystania ze szkolenia, które prowadzi nasz doświadczony kolega Grzegorz Jaskuła. Szkolenia odbywają się na bazie. Zakres obejmuje wszelkie zagadnienia techniczne zw. z obsługą autokarów, które jeżdżą w naszej flocie. W ramach szkolenia są udostępniane także materiały szkoleniowe. Pierwsze grupy są już po przeszkoleniu.
Kto jest zainteresowany prosimy o zgłaszanie się bezpośrednio do: Michała Trawińskiego lub Wojtka Gładysz. Osoby, które jeszcze nie skorzystały ze szkolenia zostaną wpisane na listę.
To wyjaśnienia do najczęściej pojawiających się spraw, które wskazywaliście w ankietach. Jeżeli ktoś chciałby jeszcze uzyskać dodatkową informację zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi dyspozytorami. W sprawach dotyczących:
W kolejnym pytaniu prosiliśmy o opinie, co Waszym zdaniem możemy poprawić, aby polepszyć współpracę. Główne zagadnienia, które pojawiły się w Waszych odpowiedziach:
•Grafiki wyjazdów – Dyspozytorzy naszego Działu Autokarów
•Przypisania do autokarów (i propozycje składu załogi) – Kamil
•Środki potrzebne do wyposażenia autokarów – Grzesiek
Na koniec chcielibyśmy ze swojej strony podziękować Wam również za współpracę. Doceniamy Wasze wysiłki i starania. Wielkie dzięki za Wasze oceny dla nas.