Podsumowanie
ankiet-kierowcy liniowi
Podsumowanie ankiety
Celem ankiety było poznanie Waszej opinii na temat współpracy z GTV BUS.
Łącznie otrzymaliśmy 159 wypełnionych ankiet. To ankiety, w których zostały udzielone odpowiedzi na wszystkie pytania. Ankiety, które zostały niedokończone nie mogły być brane do podsumowania, ponieważ zawierają niepełne dane.
W pierwszej kolejności zapytaliśmy Was o ocenę na skali od 0 do 10 na ile prawdopodobne jest, że polecisz pracę kierowcy w GTV BUS swoim znajomym lub rodzinie.
Wasze oceny były zróżnicowane. Ilościowo najwięcej wskazań było na ocenę 10, następnie 8 i ocenę 7. Oznacza to dla nas, że oprócz pozytywów są też tematy, które wymagają modyfikacji. Jesteśmy otwarci, aby o tym rozmawiać.
Ilość uzyskanych głosów na poszczególne oceny ze skali przedstawia wykres:
W drugim pytaniu prosiliśmy o informację, co najbardziej odpowiada Wam we współpracy z GTV BUS. W Waszych odpowiedziach znalazły się takie wskazania jak:
W kolejnym pytaniu prosiliśmy o opinie, na co Waszym zdaniem powinniśmy zwrócić uwagę, aby polepszyć współpracę. Najczęściej wskazywanymi zagadnieniami były:
Wyjaśnienia do głównych zagadnień poruszanych w ankiecie:
•Stawki- Analizujemy możliwość zmiany sposobu rozliczeń. W grudniu i styczniu nastąpiła wysoka kolizyjność w naszej flocie. Bardzo wysokie koszty napraw samochodów ograniczają możliwości zmiany stawek. Został wprowadzony dodatek za jazdę EKO. Zachęcamy, abyście korzystali z tej możliwości. Pierwsi kierowcy, którzy osiągnęli pozytywne wyniki już otrzymali wypłaty dodatków.
•Trasy- Wskazywaliście na długość tras do Berlina i Drezna. Obecnie prowadzimy rekrutację kierowców w Szczecinie, to jeden z kroków to wprowadzenia optymalizacji na tym odcinku.
•Trafiki na dłuższych trasach- Zdajemy sobie sprawę, że te samochody mają swoje ograniczenia. Nie jesteśmy w stanie wyeliminować Trafic`ów na trasach międzynarodowych, ponieważ jeżdżą na pobycie w Holandii, a ich serwisowanie odbywa się w Polsce. W związku z tym będą nadal utrzymywane na trasach.
•Zmiana punktu przesiadkowego (Torzym)- Nie możemy zmienić. Punkty na Kątach Wrocławskich i Mostkach muszą pozostać.
•Planowanie kursów- Jeżeli na początku tygodnia kierowca zgłosi, że musi odpuścić kurs, wówczas może wypaść z planowania w danym tygodniu. Głównie mają na to wpływ piki weekendowe. Prosimy, abyście mieli to na uwadze, kiedy prowadzicie uzgodnienia z dyspozytorami.
•Informacja na ostatnią chwilę- Informacje o trasą są przekazywane z biura najszybciej jak to możliwe. Pamiętajcie, że sklep na zakup biletów jest otwarty cały czas. Przy dużej kumulacji zakupów przez pasażerów w późnych godzinach popołudniowych może zdarzyć się, że informacja przyjdzie trochę później niż zazwyczaj.
•Flota- Zdajemy sobie sprawę, że w części aut są słabe akumulatory. Zazwyczaj mają podpięty drugi, jednakże bywa, że i to rozwiązanie nie pomaga. W takich sytuacjach kontaktujcie się na bieżąco z dyspozytorami, będą szukać dla Was rozwiązania.
•Przydzielanie aut wg doświadczenia- Spróbujemy przetestować to rozwiązanie.
•Serwis -aut Na przesiadkach nie zawsze jesteśmy w stanie wymienić wszystkie auta na takie, które przeszły serwis. W danej sytuacji aut z serwisu może być mniej. Jeżeli zgłoszenia usterek dotyczą aut w dalekich lokalizacji, np. Suwałki, siłą rzeczy ich usunięcie zajmie więcej czasu. Zapewniamy, że nasza baza pracuje na pełnych obrotach. Starają się, aby każde auto opuszczało serwis w jak najkrótszym czasie.
To wyjaśnienia do najczęściej pojawiających się spraw, które wskazywaliście w ankietach. Jeżeli ktoś chciałby jeszcze uzyskać dodatkowe informacje zw. ankietą zapraszamy do kontaktu z Patrycją Konieczko.
Na koniec chcielibyśmy ze swojej strony podziękować Wam za współpracę. Doceniamy Wasze wysiłki i starania, choć na co dzień nie zawsze jesteśmy w stanie przekazać nasze słowa uznania dla każdego z Was z osobna. Szerokości.
W aktualnej ankiecie lista jest krótsza. W stosunku do roku poprzedniego znacznie spadły zgłoszenia dotyczące: bezpieczeństwa, ubrań firmowych, noclegów. Cieszy nas, że część spraw udało nam się rozwiązać już po pierwszej ankiecie.