Podsumowanie
ankiet-kierowcy pobytowi
Podsumowanie ankiety
Celem ankiety było poznanie Waszej opinii na temat współpracy z GTV BUS.
Łącznie otrzymaliśmy 43 wypełnione ankiety. To ankiety, w których zostały udzielone odpowiedzi na wszystkie pytania. Ankiety, które zostały niedokończone nie mogą być brane do podsumowania, ponieważ zawierają niepełne dane.
W pierwszej kolejności zapytaliśmy Was o ocenę na skali od 0 do 10 na ile prawdopodobne jest, że polecisz pracę kierowcy w GTV BUS swoim znajomym lub rodzinie. Wasze oceny były zróżnicowane. Najczęściej na skali zaznaczana była ocena 10 i 5, a następnie ocena 8. Oznacza to dla nas, że oprócz pozytywów, są też tematy, które wymagają modyfikacji. Jesteśmy otwarci, aby o tym rozmawiać.
Ilość uzyskanych głosów na poszczególne oceny ze skali przedstawia wykres:
W drugim pytaniu prosiliśmy o informację, co najbardziej odpowiada Wam we współpracy. W Waszych odpowiedziach znalazły się takie wskazania jak:
40% osób zaznaczyło odpowiedź – WYSOKO lub BARDZO WYSOKO, a 21% odpowiedzi były na NISKO lub BARDZO NISKO. To dla nas ważna informacja, że w większości z Waszej strony odpowiedzi są pozytywne.
•Nowa flota
•Elastyczność grafika pracy
•Dobra współpraca z biurem (szybkie wyjaśnienie i załatwienie spraw)
•Terminowość rozliczania faktur
•Możliwość samorozwoju
•Dobra współpraca z dyspozytorami
•Atmosfera w pracy
W kolejnym pytaniu prosiliśmy o opinie, co Waszym zdaniem możemy poprawić, aby polepszyć współpracę. Najczęściej wskazywanymi zagadnieniami były:
Poprosiliśmy również o ocenę w jakim stopniu odczuwana jest przez Was stabilność współpracy z firmą. Wasze odpowiedzi były następujące:
Wyjaśnienia do głównych zagadnień poruszanych w ankiecie:
•Spotkania bezpośrednie- W ankietach pojawiły się propozycje, aby uruchomić spotkania podobne do śniadań z kierowcami w PL. Rozważamy podobne dla Was. Nam również zależy, abyśmy byli w jak najlepszej komunikacji. Pierwsze spotkanie przewidujemy zorganizować w sprawie omówienia ankiety. Chcielibyśmy, aby odbyło się do czerwca. Kiedy zostanie ustalony dokładny termin powiadomimy Was o tym.
•Spożywanie alkoholu i narkotyków przez kierowców- Przypominamy, że stanowisko firmy w tej kwestii jest niezmienne – 0 tolerancji. Jeżeli ktokolwiek wie o takiej sytuacji ma bezwzględny obowiązek natychmiastowego zgłoszenia tego do biura. Zgłoszenia prosimy przekazywać bezpośrednio do naszych dyspozytorów.
•Informacje o dyżurujących dyspozytorach- Przypominamy - informacje o dyżurach umieszczamy codziennie na naszej grupie WhatsApp, aby były dostępne dla Was od ręki.
•Grafiki z wyprzedzeniem- Wyjaśniamy, że na grafiki mają także wpływ nasi klienci. Nasza współpraca z agencjami to także zapewnienie im elastyczności w dostępie do naszego transportu, stąd nie jesteśmy w stanie zapewnić, że zaplanowane dla Was grafiki nie będą ulegały zmianie, ponieważ może to wynikać z potrzeby klienta. Zapewnimy, że dbamy o to, abyście otrzymali grafik najszybciej, jak tylko to możliwe ze strony dyspozytorów.
•Warunki na lokacjach- Zgłoszenia dotyczące warunków na lokacjach przyjmujemy na bieżąco. Jeżeli są nieodpowiednie dokonujemy zmiany. Prosimy o wskazanie kwater, w których warunki są bardzo złe. Nie zawsze mamy możliwość, aby uwzględniały wszystkie Wasze potrzeby, jednak staramy się aby były jak najlepsze.
•Rozwój nowych projektów- Zależy nam, żebyście wiedzieli, że nasz Dział Handlowy cały czas pracuje nad pozyskiwaniem nowych projektów. To procesy, których nie widać w bieżących działaniach operacyjnych, zapewniamy, że dzieją się, jednak wymagają czasu.
To nie wszystkie kwestie, które przekazywaliście nam w ankietach. Zgodnie z zapowiedzią, szersze omówienie wniosków planujemy zrealizować na naszym bezpośrednim spotkaniu. O tym, kiedy odbędzie się wspólne spotkanie będziemy Was powiadamiać.
W kolejnym pytaniu prosiliśmy o opinie, co Waszym zdaniem możemy poprawić, aby polepszyć współpracę. Najczęściej wskazywaliście na:
•Stawki oraz równomierne zapewnienie godzin
•Współpracę (więcej empatii, inne podejście do kierowców, przywrócenie koordynatora, komunikację z kierowcami, brak spotkań dla kierowców)
•Organizacja - planowanie grafików (np. na 2 tyg.)
•Flota (stan techniczny busów, propozycja przypisania samochodu do kierowcy, propozycja przejścia na automatyczne skrzynie biegów w busach, czas reakcji na zgłoszenia usterek)
•Lokacje (poprawa warunków)