Cennik usług dodatkowych
- Przeadresowanie przesyłki:
- Powyżej lub równo 72 godziny przed planowanym odbiorem paczki – jest możliwe bez dodatkowych kosztów
- Powyżej lub równo 24 godziny przed planowanym odbiorem paczki – jest możliwe za dodatkową opłatą 25% wartości usługi
- Poniżej 24 godzin przed planowanym odbiorem paczki – jest możliwe za dodatkową opłatą 50% wartości usługi; warunkiem przeadresowania przesyłki jest uzyskanie zgody Przewoźnika
- Przeadresowanie przesyłki w terminie krótszym niż 12 godzin, nie jest możliwe.
- Zwrot przesyłki niedoręczalnej:
W przypadku zwrotu przesyłki niedoręczalnej, Przewoźnikowi przysługuje prawo do otrzymania dodatkowego wynagrodzenia za usługę zwrotu w wysokości 25% wartości usługi. - Zmiana terminu przewozu paczki przez Nadawcę:
- Powyżej lub równo 72 godziny przed planowanym odbiorem paczki – jest możliwa za dodatkową opłatą 10% wartości usługi
- Powyżej lub równo 24 godziny przed planowanym odbiorem paczki – jest możliwa za dodatkową opłatą 25% wartości usługi
- Poniżej 24 godzin przed planowanym odbiorem paczki – jest możliwa za dodatkową opłatą 50% wartości usługi
- Zmiana terminu przewozu paczki poniżej 12 godzin przed planowanym odbiorem, nie jest możliwa.
- W przypadku Odstąpienia od umowy przewozu paczki:
- Powyżej lub równo 72 godziny przed planowanym odbiorem paczki –Przewoźnik dokonuje potrącenia 10% wartości opłaty, pozostała kwota zostaje zwrócona
- Powyżej lub równo 24 godziny przed planowanym odbiorem paczki – Przewoźnik dokonuje potrącenia 25% wartości opłaty, pozostała kwota zostaje zwrócona
- Poniżej 24 godzin przed planowanym odbiorem paczki – Przewoźnik dokonuje potrącenia 50% wartości opłaty, pozostała kwota zostaje zwrócona
- W przypadku odstąpienia od umowy przewozu paczki poniżej 12 godzin przed planowanym jej odbiorem, Przewoźnik dokonuje potrącenia 95% wartości opłaty na rzecz odstępnego. Pozostała kwota zostaje zwrócona.
- W przypadku odmowy zawarcia umowy lub jednostronnego odstąpienia przez GTV od umowy o świadczenia usługi, zwrotowi podlega pobrana opłata za wykonanie usługi, pomniejszona o zryczałtowane koszty w wysokości 95% wartości opłaty. Pozostała kwota zostaje zwrócona.
Masz pytania?
Zadzwoń na nasza infolinię
Obsługa klienta czynna 7 dni w tygodniu od 8:00 do 21:00