Jak wygląda Twój przejazd z GTV BUS?

Krok po kroku od rezerwacji do bezpiecznego dojazdu na miejsce

Chcemy, żebyś czuł się spokojnie i pewnie w drodze do pracy. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie informator, który krok po kroku pokaże Ci, jak wygląda przejazd z GTV BUS.

01

Rezerwacja Twojego miejsca

Twoja agencja właśnie zarezerwowała dla Ciebie przejazd na konkretny termin i pod wskazany adres. O nic nie musisz się martwić, możesz zacząć przygotowywać się do podróży.

Bagaż, który możesz zabrać:

• bagaż rejestrowany 2 średniej wielkości torby (łącznie do 40 kg)

• 1 bagaż podręczny (do 5 kg)

Uwaga!

• Jeśli wyjeżdżasz z Polski, godzinę odbioru podamy w godzinach porannych.
• Jeśli wracasz do Polski, spodziewaj się SMS-a między 14:00 a 16:00.

• Na 24–48 godzin przed wyjazdem nasz dział opiekunów klienta skontaktuje się z Tobą i potwierdzi Twoją rezerwację.
• W dniu wyjazdu dostaniesz SMS z dokładną godziną odbioru.

Potwierdzenie rezerwacji

02

Jeśli jedziesz do pracy z agencji Medipe, możesz zabrać dodatkową torbę (średniej wielkości, do 15 kg). W sumie daje Ci to 55 kg bagażu rejestrowanego + 5 kg podręcznego.

Chcesz zabrać więcej bagażu?
Koniecznie zgłoś nadbagaż naszej infolinii: +48 606 200 002.

03

Przygotuj się na odbiór

15 minut przed planowaną godziną odbioru bądź już gotowa do drogi.

Pamiętaj o dokumentach:

• dowód osobisty lub paszport (potrzebne do przekroczenia granicy),
• ubezpieczenie.

• Mostki
• Kąty Wrocławskie.

W zależności od regionu, z którego wyjeżdżasz, pierwszym punktem podróży będzie przejazd na nasz punkt przesiadkowy:

Przesiadka na trasie

04

Kierowca zadzwoni do Ciebie przed podjechaniem pod wskazany adres. Po przyjeździe pomoże zapakować bagaże do busa — Ty możesz spokojnie zająć miejsce w środku.

To właśnie tam organizujemy przesiadki. Kierowca powie Ci:

• jak długo potrwa przerwa,
• do którego busa masz się przesiąść,
• udzieli wszystkich potrzebnych informacji.

Więcej o przesiadkach przeczytasz tutaj:

Sprawdź

05

Podczas przesiadki jesteśmy dla Ciebie

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub potrzebujesz pomocy:

• Zapytaj kierowców w żółtych kamizelkach — są tam, żeby Ci pomóc.
• Możesz też zadzwonić na naszą infolinię: +48 606 200 002 — nasi opiekunowie klienta są do Twojej dyspozycji.

Regularne przerwy dostosowane do Waszych potrzeb — kierowca będzie na bieżąco informować o ich czasie i miejscu.
• Wygodne busy, bezpieczną jazdę i pomocną obsługę.

Podczas całej podróży możesz liczyć na:

W drodze — komfort i bezpieczeństwo

06

Nasi ludzie