Jak wygląda Twój przejazd z GTV BUS?
Krok po kroku od rezerwacji do bezpiecznego dojazdu na miejsce
Chcemy, żebyś czuł się spokojnie i pewnie w drodze do pracy. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie informator, który krok po kroku pokaże Ci, jak wygląda przejazd z GTV BUS.
01
Rezerwacja Twojego miejsca
Twoja agencja właśnie zarezerwowała dla Ciebie przejazd na konkretny termin i pod wskazany adres. O nic nie musisz się martwić, możesz zacząć przygotowywać się do podróży.
Bagaż, który możesz zabrać:
• bagaż rejestrowany 2 średniej wielkości torby (łącznie do 40 kg)
• 1 bagaż podręczny (do 5 kg)
Uwaga!
• Jeśli wyjeżdżasz z Polski, godzinę odbioru podamy w godzinach porannych.
• Jeśli wracasz do Polski, spodziewaj się SMS-a między 14:00 a 16:00.
• Na 24–48 godzin przed wyjazdem nasz dział opiekunów klienta skontaktuje się z Tobą i potwierdzi Twoją rezerwację.
• W dniu wyjazdu dostaniesz SMS z dokładną godziną odbioru.
Potwierdzenie rezerwacji
02
Jeśli jedziesz do pracy z agencji Medipe, możesz zabrać dodatkową torbę (średniej wielkości, do 15 kg). W sumie daje Ci to 55 kg bagażu rejestrowanego + 5 kg podręcznego.
Chcesz zabrać więcej bagażu?
Koniecznie zgłoś nadbagaż naszej infolinii: +48 606 200 002.
03
Przygotuj się na odbiór
15 minut przed planowaną godziną odbioru bądź już gotowa do drogi.
Pamiętaj o dokumentach:
• dowód osobisty lub paszport (potrzebne do przekroczenia granicy),
• ubezpieczenie.
• Mostki
• Kąty Wrocławskie.
W zależności od regionu, z którego wyjeżdżasz, pierwszym punktem podróży będzie przejazd na nasz punkt przesiadkowy:
Przesiadka na trasie
04
Kierowca zadzwoni do Ciebie przed podjechaniem pod wskazany adres. Po przyjeździe pomoże zapakować bagaże do busa — Ty możesz spokojnie zająć miejsce w środku.
To właśnie tam organizujemy przesiadki. Kierowca powie Ci:
• jak długo potrwa przerwa,
• do którego busa masz się przesiąść,
• udzieli wszystkich potrzebnych informacji.
Więcej o przesiadkach przeczytasz tutaj:
05
Podczas przesiadki jesteśmy dla Ciebie
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub potrzebujesz pomocy:
• Zapytaj kierowców w żółtych kamizelkach — są tam, żeby Ci pomóc.
• Możesz też zadzwonić na naszą infolinię: +48 606 200 002 — nasi opiekunowie klienta są do Twojej dyspozycji.
• Regularne przerwy dostosowane do Waszych potrzeb — kierowca będzie na bieżąco informować o ich czasie i miejscu.
• Wygodne busy, bezpieczną jazdę i pomocną obsługę.
Podczas całej podróży możesz liczyć na:
W drodze — komfort i bezpieczeństwo
06
Nasi ludzie