FAQ
FAQ
Warunki przejazdu
Czy są przesiadki?
Ilość przesiadek jest uzależniona od trasy przejazdu. Z reguły konieczna jest jedna przesiadka.
Tak, obsługujemy całą Polskę. Wyjeżdżamy spod dowolnego adresu i dowozimy bezpośrednio pod wskazany adres.
Czy jeździmy z adresu pod adres?
Żeby zgłosić problem z bagażem, wypełnij proszę formularz kontaktowy:
Gdzie się zgłosić w przypadku pozostawionego bagażu?
a skontaktujemy się z Tobą!
Ile bagażu można ze sobą zabrać?
W cenie przejazdu przysługują bezpłatnie:
• bagaż podręczny waga do 5 kg
• bagaż podstawowy waga do 40 kg
Przesiadki
Po co są przesiadki?
Przesiadki to ważny element logistyki i planowania trasy. Dzięki nim możemy przewozić naszych pasażerów z dowolnego adresu na inny dowolny adres. Przesiadki to również ważny element poprawy bezpieczeństwa podróży. Pozwala kierowcom się zmienić, a pasażerom zregenerować. Nie martw się, to tylko 20-30 minut, które na pewno dobrze wykorzystasz, a z przeniesieniem bagażu postaramy się pomóc.
Zobacz też jak wyglądają nasze przesiadki w 5 krokach:
Jak długo będzie trwała przesiadka? Czy zdążę coś zjeść?
Przesiadka trwa około 20-30 minut. W tym czasie Twój bagaż jest bezpieczny i zamknięty w busie, a Ty masz chwilę dla siebie. Ćwiczenia rozciągające, kawa, toaleta, rozmowa z najbliższymi czy posiłek? Masz do dyspozycji sklep, restauracje i wygodne toalety – wszystko w ramach infrastruktury stacji benzynowej, przy której będziesz. Weź jednak pod uwagę kolejki – jeśli planujesz posiłek, nie zwlekaj z zamówieniem.
Nie. Przesiadki są pod stałą opieką naszych kierowców i pracowników GTV BUS w żółtych kamizelkach. Nie zostawimy Cię samego, w każdej chwili możesz liczyć na naszą pomoc. Nie martw się również, że nie zdążysz i bus odjedzie bez Ciebie. Kierowca ma listę pasażerów i zawsze sprawdza ją przed odjazdem. Poczeka, aż wszyscy pasażerowie znajdą się na miejscach.
Czy na przesiadkach na pewno nie zostanę sama?
Mam dużo bagaży. Czy ktoś mi pomoże przy zmianie busa? Czy przeniesie mi bagaż?
Tak, poproś o pomoc kierowcę lub pracownika w żółtej kamizelce. Możesz liczyć na pomoc przy rozładowaniu i ponownym załadowaniu Twoich bagaży oraz na pomoc w przeniesieniu bagaży z jednego pojazdu do drugiego. Jeśli nie są aktualnie dostępni, poczekaj chwilę, zaraz na pewno ktoś się pojawi.
W trakcie przerwy, Twój bus z bagażami zmieni miejsce postoju. Ze stacji benzynowej, gdzie wysiadasz, bus przemieści się na pobliski parking. Kierowca pomoże i wcześniej poinformuje Cię gdzie i kiedy będzie na Ciebie czekał. Dodatkowo na terenie parkingu odnajdziesz specjalnie oznakowanych pracowników GTV – szukaj osób w żółtych kamizelkach. Oni odpowiedzą Ci na każde pytanie i pomogą nie tylko odnaleźć busa, ale również przenieść bagaże itp.
Czy ktoś mi pomoże znaleźć bus, do którego mam się przesiąść? Skąd będę wiedzieć, gdzie stoi?
Czy w miejscu przesiadki jest toaleta/sklep/kantor?
Tak. Zarówno na Kątach Wrocławskich jak i Mostkach, gdzie realizowana jest większość przesiadek pasażerowie mogą skorzystać m.in. ze sklepu, restauracji, toalet i kantoru. Kupisz tu wszystko co niezbędne do dalszej podróży i bez problemu zapłacisz gotówką lub kartą. Choć infrastruktura nie należy do nas i za nią nie odpowiadamy, do tej pory nie zdarzyła się nam sytuacja braku dostępu do tych usług.
Tak, bagaż należy opisać. Odpowiednią zawieszkę, którą musisz umieścić na bagażu otrzymujesz razem z biletem drogą mailową. Wydrukuj ją i umieść na bagażu. W przypadku trudności technicznych, jak np. brak dostępu do drukarki możesz sam przygotować kartę z podpisem i umieścić ją na bagażu. Gdy zapomnisz opisać bagaż powiedz o tym kierowcy na samym początku podróży.
Czy i jak opisać bagaż?
Jak wyglądają przesiadki – sprawdź instrukcję
Zebraliśmy dla Ciebie 5 porad, aby ułatwić Ci przesiadki.
Zobacz film lub po prostu zapamiętaj te 5 kroków:
Wysiądź i pozostaw bagaż w busie. Kierowca powie, gdzie będzie na Ciebie czekał.
Masz teraz 20-30 minut dla siebie. W razie pytań znajdź kierowcę w żółtej kamizelce.
Wróć do busa po swój bagaż. Kierowca pomoże i wskaże nowy pojazd.
Udaj się do nowego pojazdu, oddaj bagaż i kontynuuj podróż do celu.
Zapamiętaj, że jesteś pod opieką. W razie czego szukaj kierowców w żółtej kamizelce lub zadzwoń pod numer: +48 606 200 002
Czy przewozimy paczki?
Przewożona paczka nie powinna być większa niż 60x60x60 cm
Tak, przewozimy paczki o wadze do 20 kg. Szczegółowe informacje dotyczące przewozu paczek są dostępne w Regulaminie.
Jaka jest dozwolona wielkość paczki?