WAŻNE INFORMACJE- LINIA

Icon
Poziom oleju
Poziom płynu chłodniczego
Stan ogumienia i ciśnienie w oponach
Stan oświetlenia
Ogólny stan techniczny
Pojazd powinien mieć: lewarek, koło zapasowe i klucz
PRZED WYJAZDEM MASZ OBOWIĄZEK SPRAWDZIĆ:
STAN TECHNICZNY POJAZDU:
DOKUMENTY POJAZDU:
Dowód rejestracyjny oraz jego ważność
Ubezpieczenie samochodu i jego ważność
Przegląd

Pojazd powinien mieć: lewarek, koło zapasowe i klucz

Poziom oleju


Poziom płynu chłodniczego


Stan ogumienia i ciśnienie w oponach


Stan oświetlenia


Ogólny stan techniczny


Przegląd

Dowód rejestracyjny oraz jego ważność

Ubezpieczenie samochodu

Punkty przesiadkowe
POBIERZ- Mostki
Image

NAGRANIA:

  • Na samym początku podróży odtwarzacie dla pasażerów POWITANIE i INFORMACJE O PODRÓŻY.

  • Przed dojazdem na punkt przesiadkowy włączcie odpowiednio nagranie KATY WROCŁAWSKIE / MOSTKI
POBIERZ- Kąty Wro
POBIERZ - powitanie
POBIERZ- informacje
KURS LINIA PL-NL-PL (OPIS ETAPÓW PRACY)
W sprawie wyjazdu dyspozytor kontaktują się z kierowcą dzień przed kursem, żeby upewnić się czy kierowca jest dyspozycyjny na wyjazd.
Punkt przesiadkowy - Kąty Wrocławskie – stacja Shell, ul. Popiełuszki 21
(trasa południowa)
Na stację proszę wjeżdżać drugim wjazdem, na pierwszym jest zakaz wjazdu, ponieważ jest to wyjazd;

Tankujemy się + AdBlue -> Busy tankujemy na w/z, z której musicie rozliczyć się w biurze;


Poinformujcie ludzi, że na stacji jest pizzeria, toaleta za FREE oraz Carrefour, a tam produkty w normalnych cenach; Poinformujcie klientów, żeby nie śmiecili na stacji i palili papierosy w wyznaczonych miejscach (koło stacji jest ogródek z parasolami, a na nim popielniczki);

dział rozliczeń

infolinii do działu rozliczeń dla kierowców międzynarodowych i polskich (nie dotyczy pobytu i autokarów) :

660 423 732

ZAKUPY FIRMOWE

SŁUŻBOWE ZAKUPY NA FIRMĘ – zawsze FAKTURA, sprawdź odebrany dokument. BĘDZIE CI ON POTRZEBNY DO ROZLICZENIA.


Środki czystości, myjnia kupujecie za swoje na fakturę, przy rozliczeniu będzie zwrot → na odwrocie zapisz imię i nazwisko oraz numer busa.


Wszystkie faktury wysyłajcie do 10 dnia każdego miesiąca na adres biura, z dopiskiem DZIAŁ ROZLICZEŃ.

DANE DO FAKTURY:

GREEN BUS LOGISTICS Sp. z o.o.

Ozimek 46-040, Hutnicza 5

NIP: 991-05-46-255

WSZYSTKIE NIEJASNOŚCI ZGŁASZAJ SMS, KTÓRY ZAWIERA:
Nr.autokaru np. A102
Przebieg w kilometrach
Przegląd
Konkretna usterka
Icon
Taką wiadomość wysyłamy do: +48 694 422 812

LIMIT BAGAŻOWY LINIA

Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 3 sztuk bagażu w tym 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5 kg oraz 2 sztuk bagażu podstawowego o łącznej wadze nieprzekraczającej 40 kg. Bagażem podstawowym w szczególności może być: walizka, torba podróżna lub plecak.


Jeśli chodzi o OPIEKUNKI → punkt sprzedaży drukowanymi literami od ‘ np.. ‘ GRUPA VERITAS mogą zabrać dostawowo torbę do 10kg.


Wykupiony nadbagaż macie zapisany w uwagach (ilość sztuk, które dodatkowo pasażer może zabrać) lub jako dodatkowa pozycja na liście jeśli okazuje się że ma więcej i nie zabierzecie czegoś, zróbcie zdjęcie jak wyglądają bagaże → zdjęcie wyślijcie na WhatsAppie i oczywiście telefonicznie zgłoście do Działu Obsługi Klienta +48 694 890 220

PACZKI

Każda paczka powinna mieć list przewozy wydrukowany lub przepisany (najważniejsze adres odbioru i docelowy, numer zamówienia oraz dane osoby nadającej i odbierającej paczkę).

WYMIARY: 60cm x 60cm x 60cm, WAGA 20kg.

Jeśli paczki nie zabierzesz z powodu braku listu przewozowego lub jej nie dostarczysz z jakiegoś powodu KONIECZNIE POINFORMUJ DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA. Nie obiecuj klientowi że następnego dnia ktoś ja odbierze lub dostarczy, zawsze kieruj ich biura.

PIJANY PASAŻER

Pasażer pod wpływem? Upił się podczas jazdy?

Nie nadaje się do dalszej podróży?

DZWOŃ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA: +48 694 890 220

Nie może też być tak, że kierowca pozwala pasażerowi na wypicie piwa czy dwóch! Jest zakaz spożywania alkoholu przez pasażerów podczas jazdy! Niestety dostaliśmy informację, że takie rzeczy się zdarzają. Nie możecie pasażerom na to pozwalać!

Jeśli już kogoś wysadziłeś również to zgłoś!

IconIcon
RAPORT ZDJĘCIOWY:
Masz obowiązek wykonania 7 zdjęć pojazdu (2 wewnątrz pojazdu, 4 zewnątrz pojazdu i jedno zdjęcie wyposażenia- lewarek, klucz, trójkąt, kamizelka, gaśnica, apteczka i KARTA BP! ) za każdym razem, kiedy pojazd jest przekazywany przez innego kierowcę lub pojazdy są pobierane z punktów przesiadkowych czy też bazy. Zdjęcia należy przesłać na adres stan@gtvbus.pl.
Email należy zatytułować numerem pojazdu np. A 103
PRZEJĘCIE AUTOKARU:

Główne punkty, na których tankujemy samochody, to nasze miejsca przesiadkowe, gdzie zawsze tankujemy się do pełna oraz baza.

  • KĄTY WROCŁAWSKIE
  • BAZA
Jeżeli przejmujesz busa i nie ma w nim karty BP, koniecznie zgłoś ten fakt na numer: 775 445 754 (telefonicznie) – w takiej sytuacji zostanie aktywowana karta, którą otrzymałeś na początku zatrudnienia (czas aktywacji to 1h).
Nie wolno odpinać kart od kluczyka.
Jeżeli zdarzy się, że etui jest uszkodzone, należy podejść na Kątach lub Mostkach do czerwonych po nowe, wymienić i przypiąć do kluczyka.

Po skończonym kursie Twoim obowiązkiem jest :
- posprzątać autokar według raportu ze zdania autokaru
Gdzie zostawiamy kluczyki
Jeśli autokar zostawiasz na bazie w Opolu , klucze zostają w środku autokaru
Jeśłi autokar zostawiasz na punkcie przesiadkowym Kąty Wrocłąwskie, klucze zostawiasz w pudełku na klucze przy kasie.
Jeśli zostawiasz autokar na parkingu innym niż wyżej wymienione, kluczyki zostawiamy na piecu. (silnik)
CHECK LISTA
INFORMACJE O UBIORZE NA WYJAZD:
  • Ciemne spodnie
  • Ciemne buty
  • Biała koszula
  • Czarny krawat 
  • Podczas pakowania walizek na kątach kierowca, który pakuje nie musi być w Koszuli dozwolone jest robienie tego w polówce firmowej.
  • Kartę należy sczytać do 3 dnia następnego miesiąca najpóźniej!!
  • Przypominamy o obowiązku robienia wydruków z tacho po każdym zakończonym kursie (dniu) i odsyłaniu ich pocztą lub osobiście do działu rozliczeń raz w miesiącu.
  • Obowiązek odsyłania faktór paragonów na bieżąco do rozliczeń pocztą.
  • Czytnik znajduje się na bazie i na Kątach Wrocławskich w pudełku na klucze przy kasie stacji.
INFORMACJE O ODCZYTACH KART DO TACHOGRAFU:

Środki czystości wszystko co potrzebne do autokarów znajduje się na bazie można odebrać osobiście w godzinach pracy bazy 07:00-15:00 lub poinformować dyspozytorów przekażą informacje i naszykują na wyjazd.

ŚRODKI CZYSTOŚCI
JESTEŚ WIZYTÓWKĄ NASZEJ FIRMY! KULTURA OSOBISTA JEST BARDZO WAŻNA!

KIEROWCA TO BRZMI DUMNIE!