WAŻNE INFORMACJE- LINIA
Pojazd powinien mieć: lewarek, koło zapasowe i klucz
Poziom oleju
Poziom płynu chłodniczego
Stan ogumienia i ciśnienie w oponach
Stan oświetlenia
Ogólny stan techniczny
Przegląd
Dowód rejestracyjny oraz jego ważność
Ubezpieczenie samochodu
PUNKTY PRZESIADKOWE:
NAGRANIA:
infolinii do działu rozliczeń dla kierowców międzynarodowych i polskich (nie dotyczy pobytu i autokarów) :
660 423 732
ZAKUPY FIRMOWE
SŁUŻBOWE ZAKUPY NA FIRMĘ – zawsze FAKTURA, sprawdź odebrany dokument. BĘDZIE CI ON POTRZEBNY DO ROZLICZENIA.
Środki czystości, myjnia kupujecie za swoje na fakturę, przy rozliczeniu będzie zwrot → na odwrocie zapisz imię i nazwisko oraz numer busa.
Wszystkie faktury wysyłajcie do 10 dnia każdego miesiąca na adres biura, z dopiskiem DZIAŁ ROZLICZEŃ.
DANE DO FAKTURY:
GREEN BUS LOGISTICS Sp. z o.o.
Ozimek 46-040, Hutnicza 5
NIP: 991-05-46-255
LIMIT BAGAŻOWY LINIA
Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 3 sztuk bagażu w tym 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5 kg oraz 2 sztuk bagażu podstawowego o łącznej wadze nieprzekraczającej 40 kg. Bagażem podstawowym w szczególności może być: walizka, torba podróżna lub plecak.
Jeśli chodzi o OPIEKUNKI → punkt sprzedaży drukowanymi literami od ‘ np.. ‘ GRUPA VERITAS mogą zabrać dostawowo torbę do 10kg.
Wykupiony nadbagaż macie zapisany w uwagach (ilość sztuk, które dodatkowo pasażer może zabrać) lub jako dodatkowa pozycja na liście jeśli okazuje się że ma więcej i nie zabierzecie czegoś, zróbcie zdjęcie jak wyglądają bagaże → zdjęcie wyślijcie na WhatsAppie i oczywiście telefonicznie zgłoście do Działu Obsługi Klienta +48 694 890 220
PACZKI
Każda paczka powinna mieć list przewozy wydrukowany lub przepisany (najważniejsze adres odbioru i docelowy, numer zamówienia oraz dane osoby nadającej i odbierającej paczkę).
WYMIARY: 60cm x 60cm x 60cm, WAGA 20kg.
Jeśli paczki nie zabierzesz z powodu braku listu przewozowego lub jej nie dostarczysz z jakiegoś powodu KONIECZNIE POINFORMUJ DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA. Nie obiecuj klientowi że następnego dnia ktoś ja odbierze lub dostarczy, zawsze kieruj ich biura.
PIJANY PASAŻER
Pasażer pod wpływem? Upił się podczas jazdy?
Nie nadaje się do dalszej podróży?
DZWOŃ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA: +48 694 890 220
Nie może też być tak, że kierowca pozwala pasażerowi na wypicie piwa czy dwóch! Jest zakaz spożywania alkoholu przez pasażerów podczas jazdy! Niestety dostaliśmy informację, że takie rzeczy się zdarzają. Nie możecie pasażerom na to pozwalać!
Jeśli już kogoś wysadziłeś również to zgłoś!
Główne punkty, na których tankujemy samochody, to nasze miejsca przesiadkowe, gdzie zawsze tankujemy się do pełna oraz baza.
Środki czystości wszystko co potrzebne do autokarów znajduje się na bazie można odebrać osobiście w godzinach pracy bazy 07:00-15:00 lub poinformować dyspozytorów przekażą informacje i naszykują na wyjazd.
KIEROWCA TO BRZMI DUMNIE!