WAŻNE INFORMACJE- PRZEWÓZ OSÓB

Icon
Poziom oleju
Poziom płynu chłodniczego
Stan ogumienia i ciśnienie w oponach
Stan oświetlenia
Ogólny stan techniczny
Pojazd powinien mieć: lewarek, koło zapasowe i klucze, dwie gaśnice, dwie apteczki, trójkąt i kamizelkę odblaskową
PRZED WYJAZDEM MASZ OBOWIĄZEK SPRAWDZIĆ:
STAN TECHNICZNY POJAZDU:
DOKUMENTY POJAZDU:
Dowód rejestracyjny oraz jego ważność
Ubezpieczenie samochodu i jego ważność
licencja, zezwolenie na regularną linię + rozkład jazdy

Pojazd powinien mieć: lewarek, koło zapasowe i klucz

Poziom oleju

Poziom płynu chłodniczego

Stan ogumienia i ciśnienie w oponach

Stan oświetlenia


Ogólny stan techniczny


Przegląd

Dowód rejestracyjny oraz jego ważność

Ubezpieczenie samochodu

Pamiętaj o sprawdzeniu tablicy kierunkowej!
Na tablicy powinien być wpisany nr linii np. LGES 09
Każdy z autokarów musi być wyposażony w kamerę!
  • kierowca podczas każdego kursu musi sprawdzić ilość przewożonych pasażerów, a następnie poinformowac dyspozytora o ilości osób. Kierowca ma w obowiązku sprawdzić identyfikator każdej wsiadającej osoby.
JAK WYGLĄDA PRACA ?
  • Kierowca w zależności od linii pracę rozpoczyna ok godz 4:30- 6:00
  • Pracownicy LG pracują w systemie dwuzmianowym po 12 godzin: od 7:00 do 19:00 oraz od 19:00 do 7:00. Poranna zmiana na parking firmy musi dotrzeć najpóźniej do godziny 6:30.
  • Kierowca nie może zatrzymywać się w dowolnym miejscu – zawsze korzysta z wyznaczonych parkingów. Po wypuszczeniu pasażerów z autokaru kierowca udaje się na parking, gdzie zajmuje wyznaczone stanowisko.
ImageImage
  • Po dowiezieniu pasażerów kierowca czeka na osoby wracające ze zmiany nocnej do godziny 7:20. O tej godzinie autobusy opuszczają parking.
  • Zmiana popołudniowa wygląda podobnie. Kursy rozpoczynają się około 16:30- 18:00, na godzinę 18:30 kierowcy zjeżdżają się na parkingu przy LG.
  • Wysiadanie z autokaru odbywa się w taki sam sposób jak rano. Kierowca czeka na osoby kończące dzienną zmianę do godziny 19:20, a następnie opuszcza parking.
MAPA PARKINGÓW PRZY LG
ImageImage
  • jeśli na trasie występują jakiekolwiek opóźnienia od razu zgłaszamy to do dyspozytora, korzystając z zestawu słuchawkowego
  • W razie problemów, niezwłocznie skontaktuj się z dyspozytorem dzwoniąc na numer alarmowy +48 728 907 770
  • W razie problemów technicznych skontaktuj się z kierownikiem działu autokarów Kamilem Doliwa +48 694 422 812
  • Na każdym parkingu w LG wyznaczony jest koordynator. Na parkingu nr 1 jest to Tomasz Dytrych +48 604 578 096, a na parkingu nr 2 – Jolanta Sikorska +48 539 142 049. Są do Waszej dyspozycji w przypadku problemów z pasażerami, zgubionych rzeczy w autobusie lub potrzeby zaopatrzenia autokaru w niezbędne środki, takie jak płyn do spryskiwaczy, środki czystości, płyny eksploatacyjne czy żarówki.
  • W sprawie wyjazdów planista kontaktuje się z kierowcą i ustala grafik na cały tydzień. Dyspozytor, przed rozpoczęciem trasy przez autokar, sprawdza możliwości przejazdu. W przypadku wystąpienia korków szuka alternatywnej drogi, aby nie ominąć przystanków, i konsultuje to z kierowcą.
Aktualny rozkład jazdy każdej linii dostępny jest poniżej
ROZKŁAD JAZDY

KIEROWCA TO BRZMI DUMNIE!