OBOWIĄZKI KIEROWCY
Związane z obsługą pasażerów i jazdą
Kierowca sam pakuje i wypakowuje bagaże pasażerów.
W przypadku starszych osób oraz kobiet, a zwłaszcza z dziećmi kierowca powinien zanieść bagaż pod same drzwi.
Nadbagaż? Niezgłoszony?
Dzwoń +48 694 890 220 - Dział Obsługi Klienta
Kierowca sam pakuje
i wypakowuje bagaże pasażerów.
W przypadku starszych osób oraz kobiet, a zwłaszcza z dziećmi kierowca powinien zanieść bagaż pod same drzwi.
Masz opóźnienie? Poinformuj klientów!
Nie masz czasu?
Dzwoń +48 694 890 220 – Dział Obsługi Klienta zrobi to za Ciebie
Około 15 min przed dojazdem na adres skontaktuj się z pasażerem.
Około 15 min przed dojazdem na adres skontaktuj się z pasażerem.
Masz opóźnienie? Poinformuj klientów!
Nie masz czasu?
Dzwoń +48 694 890 220
Dział Obsługi Klienta zrobi to za Ciebie
O spawach firmy nie rozmawiamy z klientami jak i przy nich.
Do rozmów służbowych używaj zestawu słuchawkowego.
RODO - kategoryczny zakaz używania numerów telefonów i innych danych pasażerów w celach prywatnych
RODO - kategoryczny zakaz używania numerów telefonów i innych danych pasażerów
w celach prywatnych
Rezerwacja przejazdu u kierowcy?
NIE - przekaż naszą wizytówkę.
Przestrzegamy przepisów!
Bezpieczna i ekonomiczna jazda to podstawa!
Pasażer pod wplywem? - NIE ZABIERAMY
Upił się podczas jazdy? Nie nadaje się do dalszej podróży? - wysiada na najbliższym dworcu
Nie zapomnij o tym zajściu poinformować Działu Obsługi Klienta: +48 694 890 220
Pasażer pod wplywem?
NIE ZABIERAMY
Upił się podczas jazdy? Nie nadaje się do dalszej podróży?wysiada na najbliższym dworcu
Płatność gotówką?
Zadzwoń i upewnij się, czy masz pobrać jakieś pieniądze +48 694 890 220
Zadzwoń i upewnij się, czy masz pobrać jakieś pieniądze
Coś jest nie czytelne / nie jasne na liście wyjazdowej? Zadzwoń do dyspozytora
Coś jest nie czytelne / nie jasne na liście wyjazdowej?
Zadzwoń do dyspozytora
Kultura osobista jest bardzo ważna.
Przeklinanie, brak cierpliwości, zwracanie się do pasażerów z papierosem w ustach, palenie w busie, jazda z otwartym oknem i papierosem za oknem jest absolutnie zabronione.
Przeklinanie, brak cierpliwości, zwracanie się do pasażerów
z papierosem w ustach, palenie
w busie, jazda z otwartym oknem
i papierosem za oknem jest absolutnie zabronione.
Kierowca jadący na tzw. lenia ma kategoryczny zakaz picia alkoholu.
Kierowca wyjeżdżający w trasę ma obowiązek zadbania o swój wygląd zewnętrzny.
Każdy kierowca zobowiązany jest do noszenia koszuli firmowej, która wyróżnia się z grona pasażerów. Wyposażenie pracownika obejmuje również bluzę softshell, a w sezonie jesienno-zimowym firmową kurtkę. Noszenie kurtki nie zwalnia z obowiązku noszenia koszuli firmowej.
Kierowca podczas kursu powinien zwracać się do pasażerów z sympatią oraz wychodzić z inicjatywą pomocy w każdym momencie przejazdu.
Kierowca podczas kursu powinien zwracać się do pasażerów
z sympatią oraz wychodzić
z inicjatywą pomocy w każdym momencie przejazdu.
Podczas jazdy kierowca ma zakaz przeglądania Facebooka.
Pamiętajmy bezpieczeństwo nasze i pasażerów jest najważniejsze. KIEROWCO, pamiętaj, podczas jazdy jesteś oceniany przez pasażerów. Jeśli ktoś czuje się niekomfortowo, nie ma poczucia bezpieczeństwa, będziemy o tym wiedzieć. Klienci piszą i dzwonią do biura informując o różnych nieprawidłowościach, ale i również z pochwałami dla tych z którymi miło im się podróżowało.
Pamiętajmy bezpieczeństwo nasze
i pasażerów jest najważniejsze. KIEROWCO, pamiętaj, podczas jazdy jesteś oceniany przez pasażerów.
Jeśli ktoś czuje się niekomfortowo,
nie ma poczucia bezpieczeństwa, będziemy o tym wiedzieć. Klienci piszą i dzwonią do biura informując
o różnych nieprawidłowościach,
ale i również z pochwałami dla tych
z którymi miło im się podróżowało.
Kierowca ma obowiązek zaopatrzyć się w wizytówki firmowe (kontakt z biurem) i rozdać je w czasie kursu.
Kierowco dopasuj prędkość do warunków na drodze oraz trzymaj się przepisów ruchu drogowego. Bezpieczeństwo i ekonomiczna jazda to podstawa.
134 km/h to maksymalna dopuszczalna prędkość, oczywiście w miejscach, gdzie można taką rozwinąć zgodnie z przepisami.
W czasie jazdy kierowców, w sprawach pasażerów, wspomaga dział obsługi klienta (infolinia – numer w wykazie numerów) a w sprawach trasy i samochodu dyspozytor odpowiednio na wyjazdach i powrotach.
Kierowco pamiętaj wszystko co dotyczy pasażerów tj. np. spóźnień, nieobecności na punktach zbiórkowych, pijani klienci, zagubione bagaże, płatności za bilety zawsze zgłaszaj i konsultuj na infolinii.
W czasie jazdy kierowców,
w sprawach pasażerów, wspomaga dział obsługi klienta (infolinia – numer w wykazie numerów) a w sprawach trasy
i samochodu dyspozytor odpowiednio na wyjazdach
i powrotach.
Skontaktuj się przed dojazdem z opiekunką/opiekunem. Na liście wyjazdowej osoby te mają zapisany punkt sprzedaży DRUKOWANYMI LITERAMI.
Pamiętaj! Jeśli masz opóźnienie, poinformuj o tym osoby z Twojej listy.
Nie masz czasu? Zadzwoń na właściwy numer ALARMOWY +48 694 890 220 i poproś dziewczyny z obsługi, żeby zrobiły to za Ciebie.
Skontaktuj się przed dojazdem
z opiekunką/opiekunem. Na liście wyjazdowej osoby te mają zapisany punkt sprzedaży DRUKOWANYMI LITERAMI.
Pomóż przy bagażach! Starsze osoby potrzebują Twojego wspracia.
Opiekunka może zabrać ze sobą dwie sztuki bagażu do 40 kg + bagaż podręczny, dodatkowo BEZ DOPŁATY może wziąć trzeciątorbę/walizkę do 15 kg!
Ma jeszcze więcej? To zadaj sobie pytanie:
Czy się spakujesz? jeśli tak - TO SUPER, zadzwoń na ALARMOWY +48 694 890 220 i zgłoś, że Pani zapłaci za nadbagaż!
Nie spakujesz się? TO NIE BIERZESZ WIĘCEJ, opiekunka ma się z nami skontaktować po przyjeździe i za dodatkową opłatą przywieziemy jej pozostawione rzeczy.
Pomóż przy bagażach!
Starsze osoby potrzebują Twojego wspracia. Opiekunka może zabrać ze sobą dwie sztuki bagażu do 40 kg + bagaż podręczny, dodatkowo BEZ DOPŁATY może wziąć trzeciątorbę/walizkę do 15 kg!
Ma jeszcze więcej?
To zadaj sobie pytanie:
Czy się spakujesz?
jeśli tak - TO SUPER, zadzwoń na ALARMOWY +48 882 360 043 i zgłoś, że Pani zapłaci za nadbagaż!
Nie spakujesz się?
TO NIE BIERZESZ WIĘCEJ, opiekunka ma się z nami skontaktować po przyjeździe i za dodatkową opłatą przywieziemy jej pozostawione rzeczy.
Jesteś wizytówką Naszej firmy, bądź uprzejmy i kulturalny, staraj się nie przeklinać.
Po dotarciu na miejsce docelowe sprawdź 3 razy czy jest to poprawny adres!
Czy przypadkiem nie stoisz na ulicy, która ma bardzo podobną nazwę.
Przykład
Kirchenstraße, München, a Kirschstraße München to 18 km różnicy
Przykład
Kirchenstraße, München,
a Kirschstraße München
to 18 km różnicy
POCZEKAJ, AŻ OPIEKUNKA WEJDZIE DO DOMU!
NIE ZOSTAWIAJ JEJ POD GOŁYM NIEBEM! TO BARDZO WAŻNE!
Jeśli jesteś pod prawidłowym adresem ale nikt nie otwiera, sprawdź najpierw czy nie masz w Uwagach dla Kierowcy numeru do firmy lub koordynatora.
Zadzwoń najpierw tam, jeśli się nie dodzwonisz – dzwoń na ALARMOWY +48 694 890 220
W SYTUACJI AWARYJNEJ, jeśli nikt nie otwiera opiekunce, a Dział Obsługi ma problem z kontaktem z agencją w środku nocy, zapada decyzja o odwiezieniu opiekunki do najbliższego, otwartego hotelu, to w tym momencie bardzo
LICZYMY WŁAŚNIE NA CIEBIE KIEROWCO!
Z Polski ciężko nam cokolwiek zdziałać, będziemy Cię wspierać, będziemy starały się Ci pomóc, ale musisz wziąć sprawę w swoje ręce. My zorganizujemy Ci pieniądze na kartę, żebyś mógł za hotel zapłacić, TYLKO PAMIĘTAJ O FAKTURZE NA FIRMĘ!
Dane do FV
GREEN BUS LOGISTICS Sp. z o.o.
Ozimek 46-040,
Hutnicza 5
NIP: 991-05-46-255
Z Polski ciężko nam cokolwiek zdziałać, będziemy Cię wspierać, będziemy starały się Ci pomóc, ale musisz wziąć sprawę w swoje ręce.
My zorganizujemy Ci pieniądze na kartę, żebyś mógł za hotel zapłacić, TYLKO PAMIĘTAJ O FAKTURZE
NA FIRMĘ!
Dane do FV
GTV TRANSPORT Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Hutnicza 5
46-040 Ozimek
NIP 991-052-27-92
Nie zabierasz opiekunki / wysadzasz ją po drodze - zgłoś tę informację niezwłocznie do biura! ALARMOWY +48 694 890 220
KIEROWCO, SZANUJEMY TWOJĄ PRACĘ, TY USZANUJ NASZĄ!
Zadzwoniłeś do nas, że dotarłeś pod adres, a pani nie wychodzi albo nikt do pani nie wychodzi, stawiamy Agencję Opieki na nogi. Jeśli w między czasie, udało się i pani wyszła/weszła, Ty pojechałeś dalej – SUPER! Tylko daj nam znać, że alarm odwołany!
Zadzwoniłeś do nas, że dotarłeś pod adres, a pani nie wychodzi albo nikt do pani nie wychodzi, stawiamy Agencję Opieki na nogi. Jeśli w między czasie, udało się i pani wyszła/weszła,
Ty pojechałeś dalej – SUPER! Tylko daj nam znać, że alarm odwołany!
PAMIĘTAJ!
TELEFON ALARMOWY +48 694 890 220 JEST DLA CIEBIE KIEROWCO!
NIE PODAWAJ GO PASAŻEROM!
KIEROWCA TO BRZMI DUMNIE!