OBOWIĄZKI KIEROWCY ZWIĄZANE Z PRZYDZIELONYM SAMOCHODEM
Główne punkty, na których tankujemy samochody, to nasze miejsca przesiadkowe, gdzie zawsze tankujemy się do pełna:
Wyjeżdżając w dalszą trasę dotankowujecie busy do pełna w zależności jak jedziecie BP Olszyna, BP Zgorzelec lub Mostki, po dotankowani resetujecie liczniki i od tego odpowiednio robicie:
MERCEDES SPRINTER LONG -> 280 L -> 1900 KM
MERCEDES SPRINTER -> 220 L -> 1700 KM
VOLKSWAGEN CRAFTER -> 200 L -> 1500KM
NA POWROCIE W DE TANKUJECIE TYLKO TYLE BY DOJECHAĆ W PL NA NASZE GŁÓWNE PUNKTY PRZESIADKOWE KĄTY WROCŁAWSKIE LUB MOSTKI
ZAKAZ TANKOWANIA DO PEŁNA W NL I DE ‼️TAM TYLKO SIĘ DOTANKOWUJECIE
Pamiętajcie o kasowaniu licznika PO ZATANKOWANI DO PEŁNA
Poniżej mapa stacji obsługiwanych przez ROUTEX w Polsce i za granicą
KARTA KIEROWCY
Karta jest przypisana do kierowcy. Jeśli ją zgubisz - należy to zgłosić.
Po włączeniu zapłonu, słychać pikanie, wtedy należy przyłożyć swoją kartę, po przyłożeniu słychać dźwięk potwierdzający zalogowanie.
Przy włączanym silniku/zapłonie możecie się przelogować, czyli inny kierowca który siada za kierownicę, po prostu przykłada swoją kartę.
Pamiętaj, aby za każdym razem, gdy wsiadasz do busa za kierownicę odbić kartę. Oczywiście jeśli kierowca danego busa się nie zmienia i samochód nie zostaje zgaszony to nie trzeba ponownie przykładać karty, ale jeśli na postoju go zgasisz to przy ponownym uruchomieniu odbijasz kartę.
RENAULT TRAFIC – czytnik po lewej stronie
VW CRAFTER, MAN i mercedes sprinter – czytnik po prawej stronie
OBSŁUGA RENAULT
OBSŁUGA MERCEDESA
OBSŁUGA CRAFTERA
KIEROWCA TO BRZMI DUMNIE!