OBOWIĄZKI KIEROWCY ZWIĄZANE Z PRZYDZIELONYM SAMOCHODEM

Icon
Poziom oleju
Poziom płynu chłodniczego
Stan ogumienia i ciśnienie w oponach
Stan oświetlenia
Ogólny stan techniczny
Pojazd powinien mieć: lewarek, koło zapasowe i klucz
PRZED WYJAZDEM MASZ OBOWIĄZEK SPRAWDZIĆ:
STAN TECHNICZNY POJAZDU:
DOKUMENTY POJAZDU:
Dowód rejestracyjny oraz jego ważność
Ubezpieczenie samochodu i jego ważność
Przegląd
Dowód rejestracyjny oraz jego ważność

Ubezpieczenie samochodu i jego ważność

Przegląd
RAPORT ZDJĘCIOWY:
Masz obowiązek wykonania 7 zdjęć pojazdu (2 wewnątrz pojazdu, 4 zewnątrz pojazdu i jedno zdjęcie wyposażenia- lewarek, klucz, trójkąt, kamizelka, gaśnica, apteczka i KARTA BP! ) za każdym razem, kiedy pojazd jest przekazywany przez innego kierowcę lub pojazdy są pobierane z punktów przesiadkowych czy też bazy. Zdjęcia należy przesłać na adres stan@gtvbus.pl.
Email należy zatytułować numerem pojazdu np. 256
PRZEJĘCIE BUSA:

Główne punkty, na których tankujemy samochody, to nasze miejsca przesiadkowe, gdzie zawsze tankujemy się do pełna:

  • KĄTY WROCŁAWSKIE
  • MOSTKI

Wyjeżdżając w dalszą trasę dotankowujecie busy do pełna w zależności jak jedziecie BP Olszyna, BP Zgorzelec lub Mostki, po dotankowani resetujecie liczniki i od tego odpowiednio robicie:

MERCEDES SPRINTER LONG -> 280 L -> 1900 KM

MERCEDES SPRINTER -> 220 L -> 1700 KM

VOLKSWAGEN CRAFTER -> 200 L -> 1500KM

NA POWROCIE W DE TANKUJECIE TYLKO TYLE BY DOJECHAĆ W PL NA NASZE GŁÓWNE PUNKTY PRZESIADKOWE KĄTY WROCŁAWSKIE LUB MOSTKI

ZAKAZ TANKOWANIA DO PEŁNA W NL I DE ‼️TAM TYLKO SIĘ DOTANKOWUJECIE

Pamiętajcie o kasowaniu licznika PO ZATANKOWANI DO PEŁNA


Poniżej mapa stacji obsługiwanych przez ROUTEX w Polsce i za granicą

ZOBACZ
PRZEJĘCIE BUSA:
Przy przejmowaniu busa trzeba sprawdzić czy karta tam jest i wysłać zdjęcie klucza z kartą na stan@gtvbus.pl.
Jeżeli przejmujesz busa i nie ma w nim karty BP, koniecznie zgłoś ten fakt na numer: 532 542 817 (wiadomość WhatsApp o treści: Twoje imię i nazwisko + numer busa) w godz. 6.00-22.00 (w nocy zadzwoń) – w takiej sytuacji zostanie aktywowana karta, którą otrzymałeś na początku zatrudnienia (czas aktywacji to 1h).
Nie wolno odpinać kart od kluczyka.
Jeżeli zdarzy się, że etui jest uszkodzone, należy podejść na Kątach lub Mostkach do czerwonych po nowe, wymienić i przypiąć do kluczyka.
Zostawiając busy na parkingach, najczęściej słyszy się - "zostaw klucz na kole". Nie oznacza to, że macie położyć klucz na oponie. Żeby w przyszłości uniknąć takich sytuacji, wyznaczamy dokładne i jedyne miejsca, w których zostawiamy kluczyk.

Renault Trafic — Kluczyk umieszczamy w sprężynie amortyzatora (widoczne na filmie ), koło przednie, strona KIEROWCY.
VW Crafter — Kluczyk umieszczamy w sprężynie amortyzatora (widoczne na filmie), koło przednie, strona KIEROWCY.
M-B Sprinter — Kluczyk umieszczamy przy gumowym odbojniku (widoczne na filmie), koło tylne, strona KIEROWCY.
WSZYSTKIE NIEJASNOŚCI ZGŁASZAJ SMS, KTÓRY ZAWIERA:
Nr.busa np. B208
Przebieg w kilometrach
Przegląd
Konkretna usterka
Icon
Taką wiadomość wysyłamy do: +48 539 696 512
Brak oleju, płynu do spryskiwaczy itp.?
Szukaj czerwonych na punkcie przesiadkowym!
Icon
Nr.busa np. B208

Przebieg w kilometrach

Przegląd

Konkretna usterka
Brak oleju, płynu do spryskiwaczy itp.?
Szukaj czerwonych
na punkcie przesiadkowym!

KARTA KIEROWCY

Karta jest przypisana do kierowcy. Jeśli ją zgubisz - należy to zgłosić.


Po włączeniu zapłonu, słychać pikanie, wtedy należy przyłożyć swoją kartę, po przyłożeniu słychać dźwięk potwierdzający zalogowanie.


Przy włączanym silniku/zapłonie możecie się przelogować, czyli inny kierowca który siada za kierownicę, po prostu przykłada swoją kartę.


Pamiętaj, aby za każdym razem, gdy wsiadasz do busa za kierownicę odbić kartę. Oczywiście jeśli kierowca danego busa się nie zmienia i samochód nie zostaje zgaszony to nie trzeba ponownie przykładać karty, ale jeśli na postoju go zgasisz to przy ponownym uruchomieniu odbijasz kartę.


RENAULT TRAFIC – czytnik po lewej stronie

VW CRAFTER, MAN i mercedes sprinter – czytnik po prawej stronie

OBSŁUGA RENAULT

OBSŁUGA MERCEDESA

OBSŁUGA CRAFTERA

KIEROWCA TO BRZMI DUMNIE!