Gdy przesyłka nie zostanie dostarczona:
W wyniku nieobecności odbiorcy w miejscu wskazanym na liście przewozowym Kurier pozostawia Awizo;
Przesyłka dostarczana jest ponownie przez Kuriera drugiego dnia lub w terminie wskazanym na Awizo;
W przypadku ponownej nieobecności Odbiorcy lub jeśli termin podany przez Kuriera w Awizo nie odpowiada Odbiorcy, można ustalić termin odbioru telefonicznie z Kurierem/DOK;
Jeżeli Przesyłka nie zostanie odebrana przez odbiorcę w ciągu 3 dni od dnia następnego po pozostawieniu Awizo, GTV zwraca Przesyłkę do Nadawcy na jego koszt;
Jeżeli paczka nie może być dostarczona do odbiorcy z przyczyn niezależnych od GTV - zawiadamiamy o tym Nadawcę z zapytaniem o dalsze dyspozycje. W przypadku braku wydania dyspozycji co do Przesyłki przez Nadawcę w czasie 24 godzin od powiadomienia, GTV zwraca przesyłkę do Nadawcy na jego koszt;
Przesyłka, której nie można doręczyć Odbiorcy ani zwrócić Nadawcy z powodu braku lub błędnego adresu Nadawcy lub Odbiorcy - może zostać otwarta przez GTV w celu uzyskania danych umożliwiających jej doręczenie lub zwrócenie Nadawcy;
Gdy uda się ustalić adres, przesyłka po odpowiednim zabezpieczeniu i umieszczeniu adnotacji na opakowaniu o komisyjnym jej otwarciu jest doręcza zakup usługi kurierskiej w sklepie, GTVapp lub poprzez infolinie GTV;
W przypadku odmowy przyjęcia paczki odbiorca zobowiązany jest podać na liście przewozowym przyczynę odmowy i podpisać się, wpisać dane dokumentu identyfikacyjnego;
Przesyłkę, która nie została doręczona do odbiorcy w miejscu wskazanym w liście przewozowym w ciągu 30 dni od daty planowanego terminu jej dostarczenia, uważa się za utraconą;
Każdy kurier musi mieć przy sobie wydrukowane awiza.