WAŻNE INFORMACJE
NAGRANIA W BUSACH:
PUNKTY PRZESIADKOWE:
MAPA STACJI PALIW
ZAKUPY FIRMOWE
SŁUŻBOWE ZAKUPY NA FIRMĘ – zawsze FAKTURA, sprawdź odebrany dokument. BĘDZIE CI ON POTRZEBNY DO ROZLICZENIA.
Środki czystości, myjnia kupujecie za swoje na fakturę, przy rozliczeniu będzie zwrot → na odwrocie zapisz imię i nazwisko oraz numer busa.
Wszystkie faktury wysyłajcie do 10 dnia każdego miesiąca na adres biura, z dopiskiem DZIAŁ ROZLICZEŃ.
DANE DO FAKTURY:
GREEN BUS LOGISTICS Sp. z o.o.
Ozimek 46-040, Hutnicza 5
NIP: 991-05-46-255
Dodatkowe kursy, które nie są połączone z aplikacją lub pasażerami – wymiana/odbiór aut, kurs próbny, misje specjalne – zgłaszamy mailowo do Działu Rozliczeń na adres dodatkowykurs@gtvbus.pl
Zgłoszeń dokonujemy na bieżąco, nie czekamy do dnia wypłaty.
Temat wiadomości: Imię i Nazwisko
Treść: Data oraz nr busa np.: 1-08-2023 nr 213
Krótki opis: wymiana auta start 8 koniec 10:30
Zlecający: Imię i Nazwisko zlecającego dyspozytora lub numer telefonu z którego była dyspozycja
infolinii do działu rozliczeń dla kierowców międzynarodowych i polskich (nie dotyczy pobytu i autokarów) :
77 5445785
LIMIT BAGAŻOWY
Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 3 sztuk bagażu w tym 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5 kg oraz 2 sztuk bagażu podstawowego o łącznej wadze nieprzekraczającej 40 kg. Bagażem podstawowym w szczególności może być: walizka, torba podróżna lub plecak.
Jeśli chodzi o OPIEKUNKI → punkt sprzedaży drukowanymi literami od ‘ np.. ‘ GRUPA VERITAS mogą zabrać dostawowo torbę do 10kg.
Wykupiony nadbagaż macie zapisany w uwagach (ilość sztuk, które dodatkowo pasażer może zabrać) lub jako dodatkowa pozycja na liście jeśli okazuje się że ma więcej i nie zabierzecie czegoś, zróbcie zdjęcie jak wyglądają bagaże → zdjęcie wyślijcie na WhatsAppie i oczywiście telefonicznie zgłoście do Działu Obsługi Klienta +48 694 890 220
PACZKI
Każda paczka powinna mieć list przewozy wydrukowany lub przepisany (najważniejsze adres odbioru i docelowy, numer zamówienia oraz dane osoby nadającej i odbierającej paczkę).
WYMIARY: 60cm x 60cm x 60cm, WAGA 20kg.
Jeśli paczki nie zabierzesz z powodu braku listu przewozowego lub jej nie dostarczysz z jakiegoś powodu KONIECZNIE POINFORMUJ DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA. Nie obiecuj klientowi że następnego dnia ktoś ja odbierze lub dostarczy, zawsze kieruj ich biura.
PIJANY PASAŻER
Pasażer pod wpływem? Upił się podczas jazdy?
Nie nadaje się do dalszej podróży?
DZWOŃ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA: +48 694 890 220
Nie może też być tak, że kierowca pozwala pasażerowi na wypicie piwa czy dwóch! Jest zakaz spożywania alkoholu przez pasażerów podczas jazdy! Niestety dostaliśmy informację, że takie rzeczy się zdarzają. Nie możecie pasażerom na to pozwalać!
Jeśli już kogoś wysadziłeś również to zgłoś!
KIEROWCA TO BRZMI DUMNIE!