WAŻNE INFORMACJE

Icon
POBIERZ- Mostki
Image

NAGRANIA W BUSACH:

  • Na samym początku podróży odtwarzacie dla pasażerów POWITANIE i INFORMACJE O PODRÓŻY.

  • Przed dojazdem na punkt przesiadkowy włączcie odpowiednio nagranie KATY WROCŁAWSKIE / MOSTKI
POBIERZ- Kąty Wro
POBIERZ - powitanie
POBIERZ- informacje

ZAKUPY FIRMOWE

SŁUŻBOWE ZAKUPY NA FIRMĘ – zawsze FAKTURA, sprawdź odebrany dokument. BĘDZIE CI ON POTRZEBNY DO ROZLICZENIA.


Środki czystości, myjnia kupujecie za swoje na fakturę, przy rozliczeniu będzie zwrot → na odwrocie zapisz imię i nazwisko oraz numer busa.


Wszystkie faktury wysyłajcie do 10 dnia każdego miesiąca na adres biura, z dopiskiem DZIAŁ ROZLICZEŃ.

DANE DO FAKTURY:

GREEN BUS LOGISTICS Sp. z o.o.

Ozimek 46-040, Hutnicza 5

NIP: 991-05-46-255

dział rozliczeń

Dodatkowe kursy, które nie są połączone z aplikacją lub pasażerami – wymiana/odbiór aut, kurs próbny, misje specjalne – zgłaszamy mailowo do Działu Rozliczeń na adres dodatkowykurs@gtvbus.pl


Zgłoszeń dokonujemy na bieżąco, nie czekamy do dnia wypłaty.


Temat wiadomości: Imię i Nazwisko


Treść: Data oraz nr busa np.: 1-08-2023 nr 213


Krótki opis: wymiana auta start 8 koniec 10:30


Zlecający: Imię i Nazwisko zlecającego dyspozytora lub numer telefonu z którego była dyspozycja

infolinii do działu rozliczeń dla kierowców międzynarodowych i polskich (nie dotyczy pobytu i autokarów) :

77 5445785

LIMIT BAGAŻOWY

Pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 3 sztuk bagażu w tym 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5 kg oraz 2 sztuk bagażu podstawowego o łącznej wadze nieprzekraczającej 40 kg. Bagażem podstawowym w szczególności może być: walizka, torba podróżna lub plecak.


Jeśli chodzi o OPIEKUNKI → punkt sprzedaży drukowanymi literami od ‘ np.. ‘ GRUPA VERITAS mogą zabrać dostawowo torbę do 10kg.


Wykupiony nadbagaż macie zapisany w uwagach (ilość sztuk, które dodatkowo pasażer może zabrać) lub jako dodatkowa pozycja na liście jeśli okazuje się że ma więcej i nie zabierzecie czegoś, zróbcie zdjęcie jak wyglądają bagaże → zdjęcie wyślijcie na WhatsAppie i oczywiście telefonicznie zgłoście do Działu Obsługi Klienta +48 694 890 220

PACZKI

Każda paczka powinna mieć list przewozy wydrukowany lub przepisany (najważniejsze adres odbioru i docelowy, numer zamówienia oraz dane osoby nadającej i odbierającej paczkę).

WYMIARY: 60cm x 60cm x 60cm, WAGA 20kg.

Jeśli paczki nie zabierzesz z powodu braku listu przewozowego lub jej nie dostarczysz z jakiegoś powodu KONIECZNIE POINFORMUJ DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA. Nie obiecuj klientowi że następnego dnia ktoś ja odbierze lub dostarczy, zawsze kieruj ich biura.

PIJANY PASAŻER

Pasażer pod wpływem? Upił się podczas jazdy?

Nie nadaje się do dalszej podróży?

DZWOŃ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA: +48 694 890 220

Nie może też być tak, że kierowca pozwala pasażerowi na wypicie piwa czy dwóch! Jest zakaz spożywania alkoholu przez pasażerów podczas jazdy! Niestety dostaliśmy informację, że takie rzeczy się zdarzają. Nie możecie pasażerom na to pozwalać!

Jeśli już kogoś wysadziłeś również to zgłoś!

IconIcon

KIEROWCA TO BRZMI DUMNIE!