WAŻNE INFORMACJE

Icon

Zakaz przekazywania kart BP RUTEX!


Jeździmy rozważnie i zgodnie z przepisami.


Na każdy kurs wychodzimy przed czasem.

Podane godziny są godzinami odjazdów! Kierowca powinien być już w aucie 5 minut przed planowanym odjazdem.

Zawsze sprawdzamy listę Pasażerów.

przy wyjeździe czekamy maksymalnie 5 minut po planowanym odjeździe,


przy odbiorach z pracy czekamy maksymalnie do 15 minut pod Firmą,


jeżeli kogoś brakuje, dzwonimy do Pracownika (jeśli jest podany numer telefonu) gdy nie odbiera, bądź stwierdza iż nie jedzie do pracy – nieobecność zgłaszamy na odpowiedniej grupie WhatsApp.

Stosujemy się do planningu Transportu oraz do poleceń przekazanych telefonicznie. W razie jakichkolwiek problemów na trasie (awaria auta, korek, kontrola policji) natychmiast przekazujemy informację do Dyspozytora, tak by mógł odpowiednio szybko zareagować.

IconIcon

Kierowca ma obowiązek:

sprawdzania stanu oleju na bagnecie           (nie w komputerze),


sprawdzania stanu AdBlue oraz płynu chłodniczego,


sprzątania regularnie,


AdBlue tankujemy raz w tygodniu w niedzielę, tylko z kija na stacji i zdjęcie paragonu wysyłamy na whatsupa na grupę „Paragony Adblue pobyt”. Pamiętajcie aby po przejęciu busa niezwłocznie uzupełnić AdBlue.


Ze względu, że Pasażerami są różne Narodowości, w busie musi lecieć optymalne lokalne radio. Zakaz słuchania Hip-Hop bądź Enegy2000 itp.

Usterki zgłaszać dyspozytorom na zmianie.

W przypadku gdy Kierowca nie ma zaplanowanych kursów, a chce jechać prywatnie należy:

poinformować o takim wyjeździe Dyspozytora mającego dyżur,


spisać stan licznika oraz godzinę przed i po prywatnym wyjeździe,


każdy kilometr będzie liczony 4,00 zł.

rzeczy, które powinieneś zabrać ze sobą

Nawigacja z aktualnymi mapami - OBOWIĄZKOWO


2 Telefony + słuchawki, telefon musi posiadać Internet;


Uchwyt do telefonu i ładowarkę;


Laptop (jeśli Pan/Pani ma);


Zeszyt + coś do pisania;


Kołdra, poduszkę, prześcieradło;


Sztućce, garnek, kubek do picia, talerzyk, patelnia itp.;


Euro (min.: 200€) na własne utrzymanie. Wypłata trafia na konto po przepracowanym miesiącu do 10-tego i diety do 20-tego;

IconIconIconIconIconIconIconIcon

Sugerowana nawigacja Tom Tom lub drugi tel. na którym można korzystać z nawigacji Tom Tom. W sklepie PLAY taka nawigacja pierwszy miesiąc jest za darmo a później 9,99zł za miesiąc. Sugerujemy również zaopatrzenie się w programy antyradarowe.

Icon

Nie zapomnij o karcie EKUZ! Wszystkie informacje znajdziesz tutaj.

Icon

Zgłasza sytuację Dyspozytorowi

Wysyła dokumentację zdjęciową

Dyspozytor zgłasza do Działu Rozliczeń

Dział Rozliczeń odejmuje100 zł Kierowcy, który zostawił samochód
w takim stanie

Dział Rozliczeń dodaje 100 zł Kierowcy, który doprowadził pojazd do użytkowania

Kierowco, jeżeli samochód z Twojej winy ulegnie uszkodzeniu, to musisz zdawać sobie sprawę, że zostaniesz obciążony kosztami.

IconIcon

Mała szkoda busa do 1500 zł – minus 500zł.


Duża szkoda busa powyżej 1500 zł – minus 1000 zł.


Szkoda powyżej 2000 zł – ustalana indywidualnie.


Stan oleju poniżej minimum – 500 zł.


Zatarcie silnika – indywidualnie.


Palenie w samochodzie – 500 zł.


Rozmowa przez telefon podczas jazdy bez słuchawek, lub pisanie SMS-ów – minus 100 zł.


Skarga na Kierowcę w danym kursie – indywidualnie.

RAPORT ZDJĘCIOWY:
Masz obowiązek wykonania 7 zdjęć pojazdu (2 wewnątrz pojazdu, 4 zewnątrz pojazdu i jedno zdjęcie wyposażenia- lewarek, klucz, trójkąt, kamizelka, gaśnica, apteczka i KARTA BP! ) za każdym razem, kiedy pojazd jest przekazywany przez innego kierowcę lub pojazdy są pobierane z punktów przesiadkowych czy też bazy. Zdjęcia należy przesłać na adres stan@gtvbus.pl. ( kierowcy pobytowi u
Email należy zatytułować numerem pojazdu np. 256mieszczają zdjęcia na grupie whatsap STANY BUSÓW POBYT)
PRZEJĘCIE BUSA:
Zostawiając busy na parkingach, najczęściej słyszy się - "zostaw klucz na kole". Nie oznacza to, że macie położyć klucz na oponie. Żeby w przyszłości uniknąć takich sytuacji, wyznaczamy dokładne i jedyne miejsca, w których zostawiamy kluczyk.

Renault Trafic — Kluczyk umieszczamy w sprężynie amortyzatora (widoczne na filmie ), koło przednie, strona KIEROWCY.
VW Crafter — Kluczyk umieszczamy w sprężynie amortyzatora (widoczne na filmie), koło przednie, strona KIEROWCY.
M-B Sprinter — Kluczyk umieszczamy przy gumowym odbojniku (widoczne na filmie), koło tylne, strona KIEROWCY.
TANKOWANIE BUSA:

MERCEDES SPRINTER LONG -> 280 L -> 1900 KM

MERCEDES SPRINTER -> 220 L -> 1700 KM

VOLKSWAGEN CRAFTER -> 200 L -> 1500KM

Pamiętajcie o kasowaniu licznika PO ZATANKOWANI DO PEŁNA

Poniżej mapa stacji obsługiwanych przez ROUTEX w Polsce i za granicą

ZOBACZ

Tankjemy zawsze busa zawsze jadąc bez pasażerów,

AdBlue tankujemy raz w tygodniu w niedzielę, tylko z kija na stacji i zdjęcie paragonu wysyłamy na whatsupa na grupę „Paragony Adblue pobyt”. Pamiętajcie aby po przejęciu busa niezwłocznie uzupełnić AdBlue.

KARTA KIEROWCY

Karta jest przypisana do kierowcy. Jeśli ją zgubisz - należy to zgłosić.


Po włączeniu zapłonu, słychać pikanie, wtedy należy przyłożyć swoją kartę, po przyłożeniu słychać dźwięk potwierdzający zalogowanie.


Przy włączanym silniku/zapłonie możecie się przelogować, czyli inny kierowca który siada za kierownicę, po prostu przykłada swoją kartę.


Pamiętaj, aby za każdym razem, gdy wsiadasz do busa za kierownicę odbić kartę. Oczywiście jeśli kierowca danego busa się nie zmienia i samochód nie zostaje zgaszony to nie trzeba ponownie przykładać karty, ale jeśli na postoju go zgasisz to przy ponownym uruchomieniu odbijasz kartę.


RENAULT TRAFIC – czytnik po lewej stronie

VW CRAFTER, MAN i mercedes sprinter – czytnik po prawej stronie

OBSŁUGA RENAULT

OBSŁUGA MERCEDESA

OBSŁUGA CRAFTERA

KIEROWCA TO BRZMI DUMNIE!