Regulamin konkursu
Regulamin Konkursu „Oceń Naszego przewoźnika - GTVBUS”
REGULAMIN KONKURSU NA FACEBOOKU “Oceń naszego przewoźnika – GTVBUS” z dn. 30.06.2025 r..
§1
Podstawowe informacje
1. Współorganizatorem Konkursu oraz fundatorem Nagród jest: GTV Office Sp. z o.o. z siedzibą w Ozimku pod adresem ul. Hutnicza 5, 46-040 Ozimek, posiadającą NIP: 9910514597, REGON:368313739, KRS: 0000696080, adres e-mail do kontaktu: klaudia.makiela@gtvbus.pl – zwanym dalej współorganizatorem
a) Współorganizatorem Konkursu: Marta GmbH z siedzibą w Berlinie pod adresem ul. Invalidenstr. 117, 10115 Berlin, posiadającą NIP: DE334590446, REGON:……………., KRS: …………….. adres e-mail do kontaktu: jakub@marta.de – zwanym dalej współorganizatorem
b) Zwanym łączni współorganizatorami.
2. Współorganizatorzy oświadczają, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, zarządzany ani powiązany z podmiotami będącymi właścicielami serwisu społecznościowego Facebook. Serwis Facebook nie ponosi odpowiedzialności za Konkurs. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Współorganizatorów, a w żadnym wypadku do właściciela czy administratora serwisu społecznościowego Facebook. Powyższe zwolnienie z odpowiedzialności nie wpływa na odpowiedzialność Współorganizatorów wobec Uczestnika konkursu w związku z jego udziałem w Konkursie.
§2
Czas i miejsce trwania konkursu
1. Konkurs rozpocznie się dnia 30.06.2025 r. o godzinie 10:00, a zakończy 06.07.2025 r. o godzinie 23:59 (dalej: „Czas Trwania Konkursu”). Okres ten nie obejmuje wydania Nagród i ewentualnej procedury reklamacyjnej.
2. Odpowiedzi na zadanie konkursowe, o którym mowa w § 5 Regulaminu, należy udzielić do dnia 06.07.2025 r. do godziny 23:59
3. Informacja o wynikach Konkursu zostanie opublikowana na profilu Facebook’owym Marta Poland https://www.facebook.com/MartaOpiekunka w osobnym poście w terminie do pięciu dni roboczych (wyłączając soboty i niedziele) od dnia zakończenia Konkursu.
4. Realizacja Nagrody nastąpi do dnia 15.07.2025 r. Dokładny termin realizacji Nagrody zostanie indywidualnie ustalony ze Zwycięzcą.
5. W czasie trwania Konkursu zostanie przyznanych 25 („dwadzieścia pięć”) Nagród.
6. Konkurs będzie opublikowany na profilu Facebook’owym Marta Poland: https://www.facebook.com/MartaOpiekunka
§3
Komisja konkursowa
1. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz wyłonienia osób biorących w nim udział i wyboru Zwycięzcy Konkursu, Współorganizatorzy powołają Komisję konkursową (dalej zwanej „Komisją”).
2. W skład Komisji wejdą dwie osoby wskazane przez Współadministratorów.
§4
Warunki udziału w Konkursie
1. W Konkursie mogą brać udział osoby fizyczne, zamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które ukończyły osiemnasty rok życia, posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, są zarejestrowanymi użytkownikami serwisu społecznościowego Facebook®, podróżowali z przewoźnikiem GTVBUS.
2. Udział w Konkursie poprzez odpowiedź na zadanie konkursowe jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu.
3. W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście, tj. niedopuszczalne jest dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich.
4. W Konkursie nie mogą brać udziału: pracownicy i przedstawiciele Współorganizatorów, a także osoby współpracujące ze wskazanymi powyżej podmiotami w sposób stały na innej podstawie niż stosunek pracy oraz członkowie ich najbliższych rodzin, tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonka i osoby pozostające z nim i w stosunku przysposobienia.
5. Udział w Konkursie i związane z nim udostępnienie danych jest całkowicie dobrowolne. Osoba, która przystąpiła do Konkursu (zwana „Uczestnikiem”) jest związana postanowieniami Regulaminu.
§5
Zasady i przebieg konkursu
1. Konkurs jest przeprowadzany na profilu Facebook’owym Praca Niemcy od 1800€ – najwyższe oferty dla Opiekunów z Marta Poland: https://www.facebook.com/groups/martaforum
2. W celu wzięcia udziału w Konkursie Uczestnik zobowiązany jest do:
a) Wypełnienia ankiety, do której link będzie umieszczony w wymienionym w ust. 1 powyżej profilu Facebook’owym i umieścić w odpowiedziach do ankiety najbardziej kreatywneych odpowiedzi na pytania otwarte umieszczone w ankiecie (zwanej „Pracą”).
b) Jeden Uczestnik może tylko raz odpowiedzieć.
c) Odpowiedzi na ankiety powinny zostać udzielone w formie tekstu.
3. Zabronione jest zgłaszanie do Konkursu Prac konkursowych sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszających prawa osób trzecich, a w szczególności prac obraźliwych lub zawierających wulgaryzmy, dyskryminujących, nawołujących do nienawiści, zawierających elementy pornograficzne, propagujące spożywanie alkoholu lub innych używek. Takie Prace konkursowe nie będą brały udziału w Konkursie. W razie opublikowania takiej Pracy w komentarzu, Współorganizatorzy zastrzegają sobie prawo do usunięcia komentarza.
4. Do Konkursu mogą zostać zgłoszone jedynie Prace: związane z tematyką Konkursu, co do których Uczestnik posiada prawa autorskie, spełniające warunki wskazane w ust. 3 powyżej, niezawierające znaków towarowych, przekazów reklamowych i promocyjnych podmiotów trzecich.
5. Wybrani przez Komisję Konkursową Zwycięzcy zostaną wyróżnieni nagrodą (zwaną „Nagrodą”).
6. Laureaci Konkursu (zwany „Zwycięzcą”) zostaną poinformowani o Nagrodzie za pośrednictwem profilu Facebook’owym https://www.facebook.com/groups/martaforum
7. Informacja o wynikach Konkursu zostanie opublikowana najpóźniej w terminie pięciu dni roboczych od daty zakończenia Konkursu.
§6
Oświadczenia uczestnika
1. Uczestnik konkursu zgłaszając swoją Pracę do konkursu, oświadcza tym samym, że akceptuje niniejszy Regulamin.
2. Zgłaszając Pracę do konkursu, uczestnik oświadcza, że:
1) stanowi ona jego wyłączną własność,
2) stanowi przedmiot jego samodzielnej działalności twórczej o indywidualnym charakterze, przysługuje mu do niej pełnia autorskich praw majątkowych i osobistych,
3) praca nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich,
4) osobom trzecim nie przysługują do pracy jakiekolwiek prawa.
3. Uczestnik konkursu oświadcza, że zwolni Współorganizatorów z wszelkiej odpowiedzialności z tytułu roszczeń osób trzecich zgłoszonych do Pracy lub jej fragmentu.
4. Uczestnik konkursu ponosi pełną odpowiedzialność za nieprzysługiwanie mu prawa do zgłoszenia Pracy w całości lub części, za naruszenie praw autorskich lub osobistych osób trzecich.
5. Zgłaszając Pracę konkursową, uczestnik udziela Współorganizatorom nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie licencji na rozpowszechnianie Pracy konkursowej w Internecie, a w szczególności stronach internetowych Współorganizatorów (oraz na kanałach społecznościowych Współorganizatorów, w tym na profilu Facebook’owym, na którym ogłoszony jest post konkursowy).
§7
Wybór Zwycięzców
1. Spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu Prac konkursowych, Komisja wybierze 25 („dwadzieścia pięć”), w jej ocenie najbardziej kreatywnych Prac konkursowych.
2. Komisja zastrzega sobie swobodę w wyborze prac. Kryterium wyboru jest oryginalność pomysłu.
3. Autorzy Prac wybranych przez Komisję jest Zwycięzcami Konkursu.
4. Zwycięzcy w terminie 3 (trzech) dni kalendarzowych od daty opublikowania rozstrzygnięcia przekażą Współorganizatorowi 1 swoje dane potrzebne do realizacji Nagrody: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, adres wysyłki nagrody w celu ustalenia szczegółów związanych z przekazaniem Nagrody.
5. Jeśli w ciągu 3 (trzech) dni kalendarzowych od ogłoszenia Zwycięzców Konkursu, Zwycięzcy nie skontaktują się z Współorganizatorem 1 w celu przekazania danych wskazanych w ust. 4 powyżej, nagroda zostaje do dyspozycji Współorganizatorów.
§8
Nagroda
1. Zwycięzcy Konkursu otrzymają nagrodę w postaci gadżetów firmowych
2. Wartość Nagrody wynosi 57zł (słownie: pięćdziesiąt siedem) złotych.
3. Nagrody nie można zamienić na inną nagrodę ani na ekwiwalent pieniężny.
4. Nie można przenieść prawa do Nagrody na inną osobę.
5. Nie jest możliwa rezygnacja z części Nagrody. Rezygnacja z części Nagrody jest równoznaczna z rezygnacją z całości Nagrody.
6. W przypadku rezygnacji przez Zwycięzcę z Nagrody Współorganizatorzy zastrzegają sobie prawo przyznania Nagrody kolejnemu Uczestnikowi wskazanemu przez Komisję.
7. Współorganizatorowi 1 przysługuje prawo weryfikacji danych osobowych Zwycięzcy w momencie wydania Nagrody, w celu identyfikacji Zwycięzcy, a także potwierdzenia jego pełnoletności. Przed wydaniem Nagrody Zwycięzca może zostać zobligowany do okazania stosownego dokumentu tożsamości.
§9
Prawa i obowiązki organizatora
1. Współorganizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie bądź pozbawienia prawa do Nagrody Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami lub niniejszym Regulaminem, w szczególności Uczestników, którzy:
a) nie działają osobiście, ale przez osoby trzecie,
b) wykorzystują różne profile społecznościowe na Facebook’u do występowania w imieniu/zgłaszania rzekomo różnych Uczestników,
c) jeżeli w stosunku do ich Pracy konkursowej zostały zgłoszone roszczenia osób trzecich, w szczególności co do naruszenia praw autorskich.
2. W celu wyjaśnienia wątpliwości związanych z aktywnością Uczestnika w Konkursie Współorganizatorzy mogą kontaktować się z Uczestnikiem przy wykorzystaniu podanych przez niego sposobów komunikacji, podczas takiego kontaktu Współorganizatorzy mogą oczekiwać od Uczestnika podania szczegółowych informacji dotyczących jego udziału w Konkursie.
§10
Prawa własności intelektualnej do pracy
1. W przypadku, gdy odpowiedź na pytanie konkursowe stanowi utwór w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 880 z późń. zm., dalej zwana „Ustawą”), Współadministratorzy w zamian za prawo uczestnictwa w Konkursie, nabywają od Uczestnika prawo do nieodpłatnego korzystania na zasadzie licencji niewyłącznej, ze zgłoszonych przez Uczestnika w ramach Konkursu Prac Konkursowych, w celu przeprowadzenia Konkursu.
2. W przypadku, gdy odpowiedź na pytanie konkursowe stanowi utwór w rozumieniu Ustawy, Współadministratorzy, działając na podstawie art. 921 § 3 Kodeksu cywilnego, zastrzegają, że z chwilą wydania Nagrody Zwycięzcy, nabywają nieodpłatnie autorskie prawa majątkowe i prawa zależne do nagrodzonej Pracy Konkursowej, bez jakichkolwiek ograniczeń terytorialnych na następujących polach eksploatacji:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu oraz jego opracowań – wytwarzanie dowolną techniką, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
b) w zakresie obrotu oryginałami utworu oraz jego opracowaniami albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzania do obrotu, użyczania lub najmu oryginału albo egzemplarzy,
c) w zakresie rozpowszechniania utworu oraz jego opracowań w sposób inny niż opisany w pkt a) lub b) powyżej – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, publiczne udostępnienie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, nadawanie za pośrednictwem stacji telewizyjnych naziemnych, w tym za pośrednictwem satelity, multiplexu, reemitowanie, rozpowszechnianie w prasie, w sieci Internet, na plakatach, w tym plakatach wielkoformatowych oraz we wszelkich innych formach komunikacji, promocji, reklamy, oznaczania i produkcji towarów,
d) w zakresie rejestracji w Urzędzie Patentowym w charakterze znaku towarowego, używanie w obrocie gospodarczym lub niegospodarczym w charakterze oznaczenia przedsiębiorstwa, znaku towarowego lub innego charakterystycznego symbolu przedsiębiorstwa, jego części, albo towaru lub usługi,
e) wykorzystanie we wszelkich formach komunikacji, promocji lub reklamy, w szczególności w charakterze materiału reklamowego lub promocyjnego, w charakterze elementu materiał reklamowych lub promocyjnych takich jak ogłoszenia prasowe, reklamy zewnętrzne, filmy reklamowe, reklamy radiowe, materiały POS, rozpowszechnianie w sieci Internet.
3. Współadministratorzy uprawnieni są do wykonywania praw zależnych do Prac Konkursowych Zwycięzców na polach eksploatacji wskazanych w niniejszym paragrafie, t. j. do dokonywania wszelkich zmian i modyfikacji w Pracy w całości lub części oraz dokonywania jej opracowań w całości lub części, w tym dokonywania przeróbek, jakichkolwiek zmian i adaptacji całości lub poszczególnych części Pracy, oraz zezwalania na dokonywanie takich modyfikacji, zmian i opracowań, również przez podmioty trzecie, a także korzystania z takich zmian, modyfikacji i opracowań, również przez podmioty trzecie.
4. Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność względem Współadministratorów w przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń lub pociągnięcia Współadministratorów do odpowiedzialności w związku z wykorzystaniem przez Współadministratorów Prac Konkursowych, do których prawa nabył na mocy Regulaminu.
§11
Przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorami danych osobowych Uczestników są Współadministratorzy.
2. Celem przetwarzania danych osobowych Uczestnik przez administratora danych jest prawnie uzasadniony interes Współadministratorów, związany z organizacją Konkursu, w szczególności przyjmowaniem Prac konkursowych, wyłonieniem Zwycięzcy, zapewnieniem kontaktu ze Zwycięzcą i realizacją Nagrody, uiszczeniem podatku od nagród, jak również rozpatrywaniem reklamacji dotyczących przebiegu Konkursu. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (w niektórych sytuacjach podstawą przetwarzania będzie zgoda, a więc podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w przypadku zgody będzie art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
3. W związku z prowadzeniem Konkursu zbierane będą od Uczestnik następujące dane osobowe: adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu, adres doręczenia nagrody. W przypadku Zwycięzcy dodatkowo będą przetwarzane dane stanowiące wizerunek.
4. Uczestnik posiada prawo do żądania od administratorów dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (aby przetwarzać dane w niektórych celach związanych ze swoją działalnością Administratorzy poprosili o zgodę; zgoda ta może być w dowolnym momencie cofnięta, skutek będzie następujący: przetwarzanie, które dokonane zostało przed cofnięciem zgody nie przestanie być zgodne z prawem, natomiast po cofnięciu
zgody Administratorzy nie będą przetwarzać danych w celach, dla których zgoda była wyrażona – oświadczenie o cofnięciu zgody prosimy przesłać na adres prowadzenia działalności Administratorów), wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5. Podanie danych osobowych przez Uczestnik jest dobrowolne, jednakże konieczne do wzięcia udziału w Konkursie, w tym otrzymania Nagród lub rozpatrzenia ewentualnych reklamacji.
6. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane nie dłużej niż to będzie konieczne do należytego przeprowadzenia Konkursu. Po upływie tego okresu dane osobowe Uczestników zostaną usunięte.
7. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty zewnętrzne przetwarzające dane w imieniu administratorów na podstawie stosownych umów powierzenia oraz podmioty biorące udział w realizacji Konkursu, w tym uczestniczące w procesie realizacji usług stanowiących Nagrodę.
8. W związku z organizacją Konkursu poprzez Facebook dane mogą być przetwarzane przez podmioty z państw trzecich.
9. Administratorzy danych przetwarzają dane osobowe z poszanowaniem przepisów RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) oraz krajowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
§12
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem internetowym: https://gtvbus.pl/regulamin-konkursu-ocen-przewoznika
2. Wszelkie informacje na temat Konkursu można uzyskać, kontaktując się z Współorganizatorami listownie, za pośrednictwem Facebook’a lub poczty elektronicznej.
3. Reklamacje dotyczące Konkursu mogą być składane listownie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: ul. Hutnicza 5, 46-040 Ozimek, klaudia.makiela@gtvbus.pl w trakcie trwania Konkursu, jak również w ciągu 30 dni od jego zakończenia. Współorganizatorzy ustosunkują się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji. Odpowiedź na reklamację przekazana zostanie na papierze lub innym trwałym nośniku.