Nie od dziś wiadomo, że to ludzie są największą siłą napędową każdej firmy i tylko dzięki ich zaangażowaniu oraz ciężkiej pracy możliwe jest osiągnięcie celów indywidualnych i zespołowych. Szkolenia pracowników w GTV Bus są więc codziennością, ponieważ wierzymy, że dzięki temu osiągniemy wspólny sukces. Doskonale zdajemy sobie też sprawę z tego, że pracownicy po prostu potrzebują możliwości rozwoju.
Szkolenia wewnętrzne dla pracowników w GTV Bus
W GTV Bus dzielenie się wiedzą jest jedną z kluczowych kompetencji. Dlatego też pracownicy biorą udział w licznych szkoleniach i warsztatach między-działowych, dzięki którym poznają specyfikę pracy poszczególnych komórek i mogą się wymienić doświadczeniami i wiedzą. Daje to możliwość rozwoju w obrębie różnych stanowisk i sprawdzenia, gdzie taki pracownik czuje się najlepiej.
To, że dana osoba pracuje u nas przez 10 lat nie oznacza, że cały ten okres spędziła w jednym miejscu, wykonując ciągle tę samą pracę.
Ponadto team GTV Bus może liczyć na szkolenia z komunikacji czy obsługi trudnego klienta, co jest niezwykle istotne, gdyż klienci są dla nas bardzo ważni i zależy nam na tym, by każdy z nich był bardzo dobrze obsłużony.
Szkolenia zewnętrzne dla pracowników w GTV Bus
Poza szkoleniami wewnętrznymi, które są już poniekąd wpisane w naszą kulturę organizacyjną, podnosimy kwalifikacje naszego zespołu również pod okiem specjalistów. Dzięki pozyskanym dofinansowaniom nasi pracownicy mieli okazję odbyć już takie szkolenia jak:
– Akademia Menadżera,
– kursy księgowości,
– kursy i warsztaty dla działu makretingu – w końcu jest to niezwykle dynamiczna branża,
– szkolenia dla kadry menadżerskiej w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Ciekawym projektem, w którym nasi pracownicy mieli okazję uczestniczyć był Insights Discovery. Jest to badanie osobowości, którego zadaniem jest poprawienie komunikacji oraz budowanie relacji w zespole.
Rekrutacja wewnętrzna szansą na rozwój
GTV Bus umożliwia swoim pracownikom „awanse” między działowe, ponieważ doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że powtarzanie wciąż tych samych czynności, nawet, jeśli lubi się daną firmę i jej organizację pracy, może z czasem doprowadzić do zniechęcenia i, w najgorszym przypadku, odejścia z pracy. Dla nas bardzo ważne jest samopoczucie naszych pracowników. Dążymy do tego, by mieli oni szansę na rozwój, mogli się uczyć czegoś nowego i chcieli sięgać po więcej. Wierzymy, że takie podejście będzie dla nich motywujące i zwiążą się z naszą firmą na dłużej – choć niekoniecznie wciąż na tym samym stanowisku.