Busy do Niemiec
Szukasz busa do Niemiec z Polski? Chcesz dostać się do Twojej rodziny lub pracy? A może szukasz transportu w innym celu? Jesteś w idealnym miejscu!
Z GTV BUS możesz liczyć na komfortowe i bezpieczne przewozy do Niemiec z Polski prosto pod wskazany adres. Nieważne czy mieszkasz w dużym mieście, czy mniejszej miejscowości – GTV odbierze Cię z dowolnego miejsca w Polsce i przetransportuje do Niemiec gdziekolwiek tylko zechcesz.
Transport odbywa się codziennie, także w soboty i niedziele – to od Ciebie zależy jaki termin podróży będzie dla Ciebie najlepszy.
GTV to nowoczesne busy, w których oprócz klimatyzacji i wygodnych siedzisk pasażera znajdziesz takie udogodnienia jak lampki przy siedziskach.
Już od 20 lutego od poniedziałku do piątku, wyjazdy będą odbywać się 2 razy dziennie!
Zarezerwuj przejazd z Polski do Niemiec online i postaw na komfortową podróż.
Rezerwuj przejazd z adresu na adres
Jak działamy?
1. Rezerwacja
Zarezerwuj przejazd za pomocą strony www.gtvbus.pl lub aplikacji GTV app.
2. Formularz i płatność
Wypełnij formularz zgłoszeniowy krok po kroku. Po opłaceniu przejazdu, drogą mailową otrzymasz potwierdzenie rezerwacji.
3. Potwierdzenie
Dwa dni przed planowanym wyjazdem pracownik BOK-u skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rezerwacji.
4. Przypomnienie
W dniu wyjazdu wyślemy do Ciebie SMSa z konkretną godziną odbioru.
5. Odbiór pasażera
Kierowca odbierze pasażera ze wskazanego w rezerwacji adresu i dowiezie do punktu przesiadkowego. Pasażer kontynuuje podróż z innym kierowcą, dzięki czemu podróż jest bezpieczniejsza.
6. Dowóz pod wskazany adres
Pasażer zostaje dowieziony wprost pod wskazany adres.
GTV app
W GTV BUS dbamy nie tylko o bezpieczeństwo pasażerów, ale także o ich komfort. Dlatego jako pierwszy przewoźnik w Polsce wprowadziliśmy propozycję dla naszych klientów w postaci darmowej aplikacji GTV app. W aplikacji możesz dokonać płatności i sprawdzić, gdzie w danym momencie znajduje się bus. Możliwe jest również udostępnianie trasy innej osobie. Co więcej! GTV app przypomni Ci o zabraniu niezbędnych dokumentów.
- Wszystkie kluczowe informacje odnośnie przejazdu znajdziesz w jednym miejscu.
- Możesz monitorować całą podróż w czasie rzeczywistym.
- Możesz zarezerwować przejazd, z dowolnego miejsca, szybko i intuicyjnie!
- W aplikacji znajdziesz czas wyjazdu i powrotu wraz z numerem busa.
Bagaż
- Każdą sztukę bagażu powinieneś opisać imieniem i nazwiskiem oraz adresem i numerem telefonu.
- Masz prawo do bezpłatnego przewozu 3 sztuk bagażu w tym 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5 kg oraz 2 sztuk bagażu podstawowego o łącznej wadze nieprzekraczającej 40 kg.
- Suma wymiarów każdego z bagaży podstawowych oraz dodatkowych nie może przekraczać 165 cm (szerokość + wysokość + głębokość). Maksymalna waga pojedynczego bagażu przekazywanego do luku bagażowego lub do miejsca przeznaczonego do przewozu nie może przekroczyć 40 kg.
- Bagaż podstawowy, przekraczający wskazane limity, a także bagaż dodatkowy może być przewieziony tylko wtedy, gdy pozwoli na to miejsce w luku bagażowym lub miejscu do tego wyznaczonym oraz za dodatkową opłatą.
Bagaż
podręczny do 5 kg
Bagaż
główny do 40 kg
szerokość + wysokość + głębokość nie przekracza 165 cm
Bezpieczeństwo
W transporcie międzynarodowym nie mamy sobie równych!
W okresie pandemii szczególnie dbamy o Wasze bezpieczeństwo – zarówno to zdrowotne, jak i to na drodze.
- Nasze mikrobusy wyposażone są w nowoczesny system ESP oraz systemy awaryjnego hamowania, adaptacyjnej regulacji prędkości i ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.
- Każdy pojazd posiada czujnik światła, światła obrysowe oraz system monitoringu GPS.
- Zapewnienie warunków sanitarnych jest szczególnie ważne w okresie pandemii. Nasze busy są dokładnie ozonowane i dezynfekowane po każdym kursie.
- Pasażerowie mają obowiązek noszenia maseczek ochronnych, a przed wejściem do pojazdu każdy ma mierzoną temperaturę ciała i dezynfekowane dłonie.
- Kierowcy podlegają tym samym procedurom, co pasażerowie. Ich samopoczucie jest bardzo ważne – dlatego też podczas dłuższych tras mają przerwy na regenerację i odpoczynek.
- Dla formalności przypominamy: podczas przejazdu obowiązuje kategoryczny zakaz spożywania wyrobów alkoholowych i tytoniowych.
Masz pytania?
Zadzwoń na nasza infolinię
Obsługa klienta czynna 7 dni w tygodniu od 8:00 do 21:00