Klient indywidualny
Firma GTV BUS istnieje na rynku od 1994 roku. Specjalizujemy się w transporcie międzynarodowym, świadcząc usługi na światowym poziomie.
Firma GTV BUS łączy nabytą wiedzę z doświadczeniem oraz pasją do transportu. Wychodząc naprzeciw potrzebom pasażerów, w czerwcu 2020 roku GTV BUS rozszerzył zasięg usługi „z adresu pod adres” na całą Polskę.
Jeździmy codziennie, z dowolnie wybranego miejsca w kraju bezpośrednio pod wskazany adres w Niemczech, Belgii, Niderlandach.
Usługa „z adresu pod adres” to wygoda, bezpieczeństwo i oszczędność czasu w jednym.
Przejazd w wygodny sposób zarezerwujecie poprzez stronę internetową www.bilet.gtvbus.pl lub za pośrednictwem naszej aplikacji GTV app.
Zarezerwuj przejazd!
Jak działamy?
1. Wyszukaj połączenie
Za pomocą wyszukiwarki na stronie głównej lub na sklep.gtvbus.pl wpisz skąd i dokąd jedziesz oraz datę i wyszukaj możliwości przejazdu
4. Wprowadź dane pasażera
Uzupełnij niezbędne dane pasażera oraz wybierz metodę płatności i przejdź do opłacenia rezerwacji.
2. Wybierz przejazd
Sprawdź dostępne połączenia wraz z ceną i wybierz najlepszą opcję dla siebie. Przejdź do etapu rezerwacji.
5. Opłać rezerwację
To już ostatni krok - opłać swoją rezerwację w wybrany przez siebie sposób.
3. Uzupełnij dokładne adresy
Świadczymy przejazdy z adresu na adres, więc to moment na uzupełnienie dokładnej lokalizacji odbioru pasażera oraz miejsca docelowego.
6. Czekaj na powiadomienie
Na wskazany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie rezerwacji oraz wszystkie ważne informacje na temat przejazdu.
1. Wyszukaj połączenie
Za pomocą wyszukiwarki na stronie głównej lub na sklep.gtvbus.pl wpisz skąd i dokąd jedziesz oraz datę i wyszukaj możliwości przejazdu
2. Wybierz przejazd
Sprawdź dostępne połączenia wraz z ceną i wybierz najlepszą opcję dla siebie. Przejdź do etapu rezerwacji.
3. Uzupełnij dokładne adresy
Świadczymy przejazdy z adresu na adres, więc to moment na uzupełnienie dokładnej lokalizacji odbioru pasażera oraz miejsca docelowego.
4. Wprowadź dane pasażera
Uzupełnij niezbędne dane pasażera oraz wybierz metodę płatności i przejdź do opłacenia rezerwacji.
5. Opłać rezerwację
To już ostatni krok - opłać swoją rezerwację w wybrany przez siebie sposób.
6. Czekaj na powiadomienie
Na wskazany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie rezerwacji oraz wszystkie ważne informacje na temat przejazdu.
GTV app
W GTV BUS dbamy nie tylko o bezpieczeństwo pasażerów, ale także o ich komfort. Dlatego jako pierwszy przewoźnik w Polsce wprowadziliśmy propozycję dla naszych klientów w postaci darmowej aplikacji GTV app. W aplikacji możesz dokonać płatności i sprawdzić, gdzie w danym momencie znajduje się bus. Możliwe jest również udostępnianie trasy innej osobie. Co więcej! GTV app przypomni Ci o zabraniu niezbędnych dokumentów.
- Wszystkie kluczowe informacje odnośnie przejazdu znajdziesz w jednym miejscu.
- Możesz monitorować całą podróż w czasie rzeczywistym.
- Możesz zarezerwować przejazd, z dowolnego miejsca, szybko i intuicyjnie!
- W aplikacji znajdziesz czas wyjazdu i powrotu wraz z numerem busa.
Bagaż
- Każdą sztukę bagażu powinieneś opisać imieniem i nazwiskiem oraz adresem i numerem telefonu.
- Masz prawo do bezpłatnego przewozu 3 sztuk bagażu w tym 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5 kg oraz 2 sztuk bagażu podstawowego o łącznej wadze nieprzekraczającej 40 kg.
- Suma wymiarów każdego z bagaży podstawowych oraz dodatkowych nie może przekraczać 165 cm (szerokość + wysokość + głębokość). Maksymalna waga pojedynczego bagażu przekazywanego do luku bagażowego lub do miejsca przeznaczonego do przewozu nie może przekroczyć 40 kg.
- Bagaż podstawowy, przekraczający wskazane limity, a także bagaż dodatkowy może być przewieziony tylko wtedy, gdy pozwoli na to miejsce w luku bagażowym lub miejscu do tego wyznaczonym oraz za dodatkową opłatą.
Bagaż
podręczny do 5 kg
Bagaż
główny do 40 kg
szerokość + wysokość + głębokość nie przekracza 165 cm
Bezpieczeństwo
W transporcie międzynarodowym nie mamy sobie równych!
W okresie pandemii szczególnie dbamy o Wasze bezpieczeństwo – zarówno to zdrowotne, jak i to na drodze.
- Nasze mikrobusy wyposażone są w nowoczesny system ESP oraz systemy awaryjnego hamowania, adaptacyjnej regulacji prędkości i ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.
- Każdy pojazd posiada czujnik światła, światła obrysowe oraz system monitoringu GPS.
- Zapewnienie warunków sanitarnych jest szczególnie ważne w okresie pandemii. Nasze busy są dokładnie ozonowane i dezynfekowane po każdym kursie.
- Pasażerowie mają obowiązek noszenia maseczek ochronnych, a przed wejściem do pojazdu każdy ma mierzoną temperaturę ciała i dezynfekowane dłonie.
- Kierowcy podlegają tym samym procedurom, co pasażerowie. Ich samopoczucie jest bardzo ważne – dlatego też podczas dłuższych tras mają przerwy na regenerację i odpoczynek.
- Dla formalności przypominamy: podczas przejazdu obowiązuje kategoryczny zakaz spożywania wyrobów alkoholowych i tytoniowych.
Jak działamy?
1. Rezerwacja
Zarezerwuj przejazd za pomocą strony www.gtvbus.pl lub aplikacji GTV app.
2. Formularz i płatność
Wypełnij formularz zgłoszeniowy krok po kroku. Po opłaceniu przejazdu, drogą mailową otrzymasz potwierdzenie rezerwacji.
3. Potwierdzenie
Dwa dni przed planowanym wyjazdem pracownik BOK-u skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rezerwacji.
4. Przypomnienie
W dniu wyjazdu wyślemy do Ciebie SMSa z konkretną godziną odbioru.
5. Odbiór pasażera
Kierowca odbierze pasażera ze wskazanego w rezerwacji adresu i dowiezie do punktu przesiadkowego. Pasażer kontynuuje podróż z innym kierowcą, dzięki czemu podróż jest bezpieczniejsza.
6. Dowóz pod wskazany adres
Pasażer zostaje dowieziony wprost pod wskazany adres.
GTV app
W GTV BUS dbamy nie tylko o bezpieczeństwo pasażerów, ale także o ich komfort. Dlatego jako pierwszy przewoźnik w Polsce wprowadziliśmy propozycję dla naszych klientów w postaci darmowej aplikacji GTV app. W aplikacji możesz dokonać płatności i sprawdzić, gdzie w danym momencie znajduje się bus. Możliwe jest również udostępnianie trasy innej osobie. Co więcej! GTV app przypomni Ci o zabraniu niezbędnych dokumentów.
- Wszystkie kluczowe informacje odnośnie przejazdu znajdziesz w jednym miejscu.
- Możesz monitorować całą podróż w czasie rzeczywistym.
- Możesz zarezerwować przejazd, z dowolnego miejsca, szybko i intuicyjnie!
- W aplikacji znajdziesz czas wyjazdu i powrotu wraz z numerem busa.
Bagaż
- Każdą sztukę bagażu powinieneś opisać imieniem i nazwiskiem oraz adresem i numerem telefonu.
- Masz prawo do bezpłatnego przewozu 3 sztuk bagażu w tym 1 sztuki bagażu podręcznego o wadze do 5 kg oraz 2 sztuk bagażu podstawowego o łącznej wadze nieprzekraczającej 40 kg.
- Suma wymiarów każdego z bagaży podstawowych oraz dodatkowych nie może przekraczać 165 cm (szerokość + wysokość + głębokość). Maksymalna waga pojedynczego bagażu przekazywanego do luku bagażowego lub do miejsca przeznaczonego do przewozu nie może przekroczyć 40 kg.
- Bagaż podstawowy, przekraczający wskazane limity, a także bagaż dodatkowy może być przewieziony tylko wtedy, gdy pozwoli na to miejsce w luku bagażowym lub miejscu do tego wyznaczonym oraz za dodatkową opłatą.
Bagaż
podręczny do 5 kg
Bagaż
główny do 40 kg
szerokość + wysokość + głębokość nie przekracza 165 cm
Bezpieczeństwo
W transporcie międzynarodowym nie mamy sobie równych!
W okresie pandemii szczególnie dbamy o Wasze bezpieczeństwo – zarówno to zdrowotne, jak i to na drodze.
- Nasze mikrobusy wyposażone są w nowoczesny system ESP oraz systemy awaryjnego hamowania, adaptacyjnej regulacji prędkości i ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.
- Każdy pojazd posiada czujnik światła, światła obrysowe oraz system monitoringu GPS.
- Zapewnienie warunków sanitarnych jest szczególnie ważne w okresie pandemii. Nasze busy są dokładnie ozonowane i dezynfekowane po każdym kursie.
- Pasażerowie mają obowiązek noszenia maseczek ochronnych, a przed wejściem do pojazdu każdy ma mierzoną temperaturę ciała i dezynfekowane dłonie.
- Kierowcy podlegają tym samym procedurom, co pasażerowie. Ich samopoczucie jest bardzo ważne – dlatego też podczas dłuższych tras mają przerwy na regenerację i odpoczynek.
- Dla formalności przypominamy: podczas przejazdu obowiązuje kategoryczny zakaz spożywania wyrobów alkoholowych i tytoniowych.
Masz pytania?
Zadzwoń na nasza infolinię
Obsługa klienta czynna 7 dni w tygodniu od 8:00 do 21:00