fb

GTV Bus

Przed podróżą

Jak zarezerwować przejazd

Rezerwacja przejazdu nigdy nie była tak prosta!

1. Wyszukaj połączenie

Za pomocą wyszukiwarki na stronie głównej lub na sklep.gtvbus.pl wpisz skąd i dokąd jedziesz oraz datę i wyszukaj możliwości przejazdu

4. Wprowadź dane pasażera

Uzupełnij niezbędne dane pasażera oraz wybierz metodę płatności i przejdź do opłacenia rezerwacji.

2. Wybierz przejazd

Sprawdź dostępne połączenia wraz z ceną i wybierz najlepszą opcję dla siebie. Przejdź do etapu rezerwacji.

5. Opłać rezerwację

To już ostatni krok - opłać swoją rezerwację w wybrany przez siebie sposób.

3. Uzupełnij dokładne adresy

Świadczymy przejazdy z adresu na adres, więc to moment na uzupełnienie dokładnej lokalizacji odbioru pasażera oraz miejsca docelowego.

6. Czekaj na powiadomienie

Na wskazany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie rezerwacji oraz wszystkie ważne informacje na temat przejazdu.

1. Wyszukaj połączenie

Za pomocą wyszukiwarki na stronie głównej lub na sklep.gtvbus.pl wpisz skąd i dokąd jedziesz oraz datę i wyszukaj możliwości przejazdu

2. Wybierz przejazd

Sprawdź dostępne połączenia wraz z ceną i wybierz najlepszą opcję dla siebie. Przejdź do etapu rezerwacji.

3. Uzupełnij dokładne adresy

Świadczymy przejazdy z adresu na adres, więc to moment na uzupełnienie dokładnej lokalizacji odbioru pasażera oraz miejsca docelowego.

4. Wprowadź dane pasażera

Uzupełnij niezbędne dane pasażera oraz wybierz metodę płatności i przejdź do opłacenia rezerwacji.

5. Opłać rezerwację

To już ostatni krok - opłać swoją rezerwację w wybrany przez siebie sposób.

6. Czekaj na powiadomienie

Na wskazany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie rezerwacji oraz wszystkie ważne informacje na temat przejazdu.

1. Rezerwacja

Zarezerwuj przejazd za pomocą strony www.gtvbus.pl lub aplikacji GTV app.

2. Formularz i płatność

Wypełnij formularz zgłoszeniowy krok po kroku. Po opłaceniu przejazdu, drogą mailową otrzymasz potwierdzenie rezerwacji.

3. Realizacja transportu

Zapewniamy kompleksowe wsparcie – od planowania tras po realizację przewozów.

4. Stała współpraca

Nasi specjaliści monitorują przejazdy i dbają o najwyższą jakość obsługi.

3. Potwierdzenie

Dwa dni przed planowanym wyjazdem pracownik BOK-u skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia rezerwacji.

4. Przypomnienie

W dniu wyjazdu wyślemy do Ciebie SMSa z konkretną godziną odbioru.

5. Odbiór pasażera

Kierowca odbierze pasażera ze wskazanego w rezerwacji adresu i dowiezie do punktu przesiadkowego. Pasażer kontynuuje podróż z innym kierowcą, dzięki czemu podróż jest bezpieczniejsza.

6. Dowóz pod wskazany adres

Pasażer zostaje dowieziony wprost pod wskazany adres.

GTV app

W GTV BUS dbamy nie tylko o bezpieczeństwo pasażerów, ale także o ich komfort. Dlatego jako pierwszy przewoźnik w Polsce wprowadziliśmy propozycję dla naszych klientów w postaci darmowej aplikacji GTV app. W aplikacji możesz dokonać płatności i sprawdzić, gdzie w danym momencie znajduje się bus. Możliwe jest również udostępnianie trasy innej osobie. Co więcej! GTV app przypomni Ci o zabraniu niezbędnych dokumentów.

Bagaż

Bagaż
podręczny do 5 kg

Bagaż
główny do 40 kg

szerokość + wysokość + głębokość nie przekracza 165 cm

Bezpieczeństwo

W transporcie międzynarodowym nie mamy sobie równych!

W okresie pandemii szczególnie dbamy o Wasze bezpieczeństwo – zarówno to zdrowotne, jak i to na drodze.

Jak zarezerwować przejazd w aplikacji?

Zarezerwuj przejazd bez wychodzenia z domu, bez konieczności wizyty w biurze. Rezerwacji przejazdu można dokonać za pośrednictwem Naszej strony internetowej sklep.gtvbus.pl lub za pośrednictwem Naszej aplikacji GTV app, dostępnej w wersji na Android oraz IOS.

Rezerwacja przejazdu nigdy nie była tak prosta!

Kilka kliknięć dzieli Cię od rezerwacji przejazdu. Bez wychodzenia z domu, bez konieczności wizyty w biurze.

Rezerwacji przejazdu można dokonać za pośrednictwem Naszej strony internetowej sklep.gtvbus.pl lub za pośrednictwem Naszej aplikacji GTV app, dostępnej w wersji na Android oraz IOS.

Chcesz o coś zapytać?

Wygodna i całkowicie bezpieczna płatność, bez odliczania gotówki tuż przed odjazdem – transakcje online mają same plusy!

Wygodna i całkowicie bezpieczna płatność, bez odliczania gotówki tuż
przed odjazdem – transakcje online mają same plusy!

Masz pytania?

Zadzwoń na nasza infolinię

Obsługa klienta czynna 7 dni w tygodniu od 8:00 do 21:00