FAQ

Warunki przejazdu

Czy są wolne miejsca na przejazd z … do ….?
Oczywiście jest możliwość takiego przejazdu. Zapraszam do rezerwacji przejazdu za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce “rezerwuj przejazd”.
Czy są przesiadki?
Ilość przesiadek jest uzależniona od trasy przejazdu. Z reguły konieczna jest jedna przesiadka.
Czy jeździmy z adresu pod adres?
Tak, obsługujemy całą Polskę. Wyjeżdżamy spod dowolnego adresu i dowozimy bezpośrednio pod wskazany adres.
Czy w busach jest wi-fi?
Tak, w każdym busie jest dostępna sieć wi-fi.
Gdzie się zgłosić w przypadku pozostawionego bagażu?
Prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta +48 606 200 002 lub poprzez nasz fanpage na portalu Facebook.
Czy w pojazdach są gniazdka elektryczne?

W busach oraz w autokarach nie ma gniazdek elektrycznych.

Czy mamy wolne miejsca do.... na dziś?

Podejmujemy wszelkie działania, by mogli Państwo wyjechać w dowolnym terminie. W celu uzyskania informacji, zapraszamy do kontaktu telefonicznego +48 606 200 002.

Ile osób jedzie busem na trasie z … do ….?
Ilość osób w busie zależy od zaplanowanej trasy i ilości osób chętnych na wyjazd.
Ile miejsc siedzących znajduje się w busie/autokarze?
W naszej flocie są busy dziewięcioosobowe (8+1) oraz autokary posiadające od 55 do 81 miejsc siedzących.
Ile bagażu można z sobą zabrać?

W cenie przejazdu przysługuje bezpłatny bagaż:
– bagaż podręczny waga do 5 kg
– bagaż podstawowy waga do 40 kg

Czy na pokładzie przewozicie psy / Jaka jest cena za przewóz psa?
Tak. Przewozimy zwierzęta do 15 kg.
Przewożone zwierzę powinno być umieszczone w odpowiednim pojemniku przeznaczonym do podróży, zabezpieczającym przed wyrządzeniem szkody pasażerom lub mieniu GTV BUS. Pojemnik transportowy powinien się znajdować na siedzeniu przy właścicielu.
Rozmiar pojemnika transportowego musi być dostosowany do wielkości zwierzęcia, nie może jednak przekraczać rozmiarów: wysokość 24 cm, głębokość 28 cm, szerokość 46 cm.
Cena za przewóz zwierząt jest adekwatna do aktualnej ceny za przejazd pasażera – wysokość tej kwoty jest zależna od wybranej trasy.
Szczegóły przewozu zwierząt są opisane w Regulaminie dostępnym na stronie www.gtvbus.pl.

Bezpieczeństwo w trakcie podróży

Jak wygląda podróż w czasie pandemii?

W okresie pandemii przejazdy odbywają się z zachowaniem wysokich norm bezpieczeństwa: wszystkie nasze pojazdy po każdym kursie są poddawane ozonowaniu i dezynfekcji. Każdy Pasażer przed wejściem na pokład ma mierzoną temperaturę ciała i dezynfekowane dłonie.
Pasażerowie mają również obowiązek posiadania i noszenia maseczek ochronnych, zasłaniających usta i nos.

Czy całą podróż w busie należy odbyć w maseczce?
Tak, podczas przejazdu jest obowiązek korzystania z maseczki.
Czy są wymagane maseczki?

Tak, posiadanie maseczki jest wymagane.

Trasa przejazdu

Czy kursujemy z … do .… ?
Oczywiście jest możliwość takiego przejazdu. Zapraszam do rezerwacji przejazdu za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce “rezerwuj przejazd”.
Czy kursujemy do/z Niemiec?
Tak, obsługujemy cały teren Niemiec. Przejazdy odbywają się codziennie.
Czy organizujemy transport na terenie Niemiec, Niderlandów (dawn. Holandia)?

Tak, organizujemy także przewozy na terenie Niemiec i Niderlandów.
Przejazdy odbywają się codziennie.
W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy o kontakt telefoniczny: 
+48 606 200 002.

Czy kursujemy do/z Niderlandów (dawn. Holandia)?
Tak, obsługujemy całe Niderlandy, przejazdy odbywają się codziennie. Zapraszam do rezerwacji przejazdu za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce “rezerwuj przejazd”.
Czy kursujemy do/z Belgii?
Tak, obsługujemy Belgię. Kraj podzieliliśmy na określone strefy. Informacja dotycząca kursu do/z Belgii dostępna pod numerem telefonu +48 606 200 002 lub poprzez nasz fanpage na portalu Facebook.

Zakup przejazdu i cena przejazdu

Ile kosztuje przejazd?

Cena jest uzależniona od wybranej trasy. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pod linkiem – https://bilet.gtvbus.pl/

Czy istnieje możliwość kupienia przejazdu w drugą stronę?
Opcja będzie dostępna w przyszłości. Trwają prace techniczne.
W jaki sposób można dokonać rezerwacji przejazdu?
Rezerwacji przejazdu można dokonać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce “rezerwuj przejazd”.

Zobacz wideo

Czy można rezerwować przejazd rodzinny – zbiorczy – jedna rezerwacja dla kilku osób?
Opcja będzie dostępna w przyszłości. Trwają prace techniczne.
Czy dotarło potwierdzenie zapłaty za przejazd?

Po wysłaniu potwierdzenia, czekaj na wiadomość SMS potwierdzającą otrzymanie zapłaty lub skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta: +48 606 200 002.

Czy można zapłacić u kierowcy w busie?

Z myślą o Państwa wygodzie, płatność za przejazd odbywa się wyłącznie drogą on-line.

Czy na przejazd w drugą stronę jest zniżka?

W poniedziałki oferujemy promocję na bilety powrotne do Polski – 50%.

Czy dzieci mają zniżkę?
Nie posiadamy zniżek dla dzieci. Wszystkie miejsca są pełnopłatne.
Czy można dokonać rezerwacji telefonicznie?

Rezerwacji przejazdu można dokonać za pośrednictwem naszej strony internetowej.  Jeśli potrzebują Państwo pomocy w rezerwacji, nasz Dział Obsługi Klienta zawsze służy pomocą pod numerem +48 606 200 002.

Termin przejazdu

Kiedy kursujemy z … do ….?

Jeździmy codziennie z adresu pod adres.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą – https://bilet.gtvbus.pl/

Czy mamy wolne miejsca do.... na dziś?

Podejmujemy wszelkie działania, by mogli Państwo wyjechać w dowolnym terminie. W celu uzyskania informacji, zapraszamy do kontaktu telefonicznego +48 606 200 002.

Ile godzin trwa podróż z … do ….?
W zależności od danej trasy. Podróż trwa od 12 do 20 godzin.
W jakie dni jeździmy?

Jeździmy codziennie z adresu pod adres.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą – https://bilet.gtvbus.pl/

O której godzinie wyjazd i o której dojazd na miejsce?

Godzina odbioru jest uzależniona od zaplanowanej trasy.
Dokładną godzinę odbioru podajemy w dniu wyjazdu.
Podróż trwa od 12 do 20 godzin w zależności od danej trasy.

O której godzinie jest odbiór pasażera?
Godzina odbioru jest uzależniona od zaplanowanej trasy. Dokładną godzinę odbioru podajemy w dniu wyjazdu.

Zapytanie dotyczące przewozu paczek

Czy przewozimy paczki?

Tak, przewozimy paczki o wadze do 25 kg. Szczegółowe informacje dotyczące przewozu paczek są dostępne w Regulaminie.

Jaka jest dozwolona wielkość paczki?

Przewożona paczka nie powinna być cięższa niż 25 kg.

Czy dotarło potwierdzenie zapłaty za paczkę?

Po wysłaniu potwierdzenia, czekaj na wiadomość SMS potwierdzającą otrzymanie zapłaty lub skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta: +48 606 200 002.

Co może być zawartością paczki/przesyłki?

Przyjmujemy, że zawartością paczki jest odzież lub żywność. Rzeczy, które nie powinny znajdować się w paczce, są ściśle opisane w Regulaminie na stronie www.gtvbus.pl.

Czy przewozicie rowery / opony?
Nie, nie przewozimy rowerów ani opon.

Praca dla GTV

Czy istnieje możliwość pracy w GTV?

Osoby chętne do współpracy proszone są o kontakt mailowy: rekrutacja@gtvbus.pl

Szczegóły dostępne tutaj.