fb

GTV Bus

FAQ

Jak zarezerwować przejazd

Oczywiście, jest możliwość takiego przejazdu. Zarezerwuj przejazd za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce „rezerwuj przejazd”.

Ilość przesiadek jest uzależniona od trasy przejazdu. Z reguły konieczna jest jedna przesiadka.

Tak, obsługujemy całą Polskę. Wyjeżdżamy spod dowolnego adresu i dowozimy bezpośrednio pod wskazany adres.

Tak, obsługujemy całą Polskę. Wyjeżdżamy spod dowolnego adresu i dowozimy bezpośrednio pod wskazany adres.

W busach oraz w autokarach nie ma gniazdek elektrycznych.

Podejmiemy wszelkie działania, aby Twój wyjazd był zorganizowany w wybranym przez Ciebie terminie.

W naszej flocie są busy dziewięcioosobowe (8+1) oraz autokary posiadające od 55 do 81 miejsc siedzących.

W cenie przejazdu przysługują bezpłatny bagaż:
– bagaż podręczny waga do 5 kg
– bagaż podstawowy waga do 40 kg

Podróżny może przewieźć pod swoją opieką za opłatą w wysokości 100% ceny rezerwacji, zwierzę futerkowe takie jak kot, pies waga do 15kg, świnka morska, chomik, królik miniaturka jeżeli nie jest one uciążliwe dla pozostałych pasażerów. Dodatkowo, pasażer jest odpowiedzialny za ulokowanie zwierzęcia pod ścianką/oknem oraz zajęcie miejsca pomiędzy zwierzęciem, a kolejnym pasażerem.
Rozmiar pojemnika transportowego musi być dostosowany do wielkości zwierzęcia, nie może jednak przekraczać rozmiarów: wysokość 24 cm, głębokość 28 cm, szerokość 46 cm.
Cena za przewóz zwierząt jest adekwatna do aktualnej ceny za przejazd pasażera – wysokość tej kwoty jest zależna od wybranej trasy.
Szczegóły przewozu zwierząt są opisane w Regulaminie dostępnym na stronie www.gtvbus.pl.

Oczywiście jest możliwość takiego przejazdu. Zapraszam do rezerwacji przejazdu za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce „rezerwuj przejazd”.

Tak, obsługujemy cały teren Niemiec. Przejazdy odbywają się codziennie.

Tak, organizujemy także przewozy na terenie Niemiec i Niderlandów.
Przejazdy odbywają się codziennie.
W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy o kontakt telefoniczny: 
+48 606 200 002.

Tak, obsługujemy całe Niderlandy, przejazdy odbywają się codziennie. Zapraszam do rezerwacji przejazdu za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce „rezerwuj przejazd”.

Tak, obsługujemy Belgię. Kraj podzieliliśmy na określone strefy. Informacja dotycząca kursu do/z Belgii dostępna pod numerem telefonu +48 606 200 002 lub poprzez nasz fanpage na portalu Facebook.

Cena jest uzależniona od wybranej trasy. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pod linkiem – https://bilet.gtvbus.pl/

Tak. Rezerwacji przejazdu można dokonać za pośrednictwem naszej strony internetowej https://sklep.gtvbus.pl/.

Rezerwacji przejazdu można dokonać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce „rezerwuj przejazd”.

 

Zobacz wideo

Tak. Rezerwacji przejazdu można dokonać za pośrednictwem naszej strony internetowej https://sklep.gtvbus.pl/.

Po wysłaniu potwierdzenia, czekaj na wiadomość SMS potwierdzającą otrzymanie zapłaty lub skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta: +48 606 200 002 

Z myślą o Państwa wygodzie, płatność za przejazd odbywa się wyłącznie drogą on-line.

Nie posiadamy zniżek dla dzieci. Wszystkie miejsca są pełnopłatne.

Rezerwacji przejazdu można dokonać za pośrednictwem naszej strony internetowej.  Jeśli potrzebują Państwo pomocy w rezerwacji, nasz Dział Obsługi Klienta zawsze służy pomocą pod numerem +48 606 200 002.

Jeździmy codziennie z adresu pod adres.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą – https://bilet.gtvbus.pl/

Podejmujemy wszelkie działania, by mogli Państwo wyjechać w dowolnym terminie. W celu uzyskania informacji, zapraszamy do kontaktu telefonicznego +48 606 200 002.

W zależności od danej trasy. Podróż trwa od 12 do 20 godzin.

Jeździmy codziennie z adresu pod adres.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą – https://bilet.gtvbus.pl/

Godzina odbioru jest uzależniona od zaplanowanej trasy.
Dokładną godzinę odbioru podajemy w dniu wyjazdu.
Podróż trwa od 12 do 20 godzin w zależności od danej trasy.

Godzina odbioru jest uzależniona od zaplanowanej trasy. Dokładną godzinę odbioru podajemy w dniu wyjazdu.

Tak, przewozimy paczki o wadze do 20 kg. Szczegółowe informacje dotyczące przewozu paczek są dostępne w Regulaminie.

Przewożona paczka nie powinna być cięższa niż 20 kg.

Po wysłaniu potwierdzenia, czekaj na wiadomość SMS potwierdzającą otrzymanie zapłaty lub skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta: +48 606 200 002.

Przyjmujemy, że zawartością paczki jest odzież lub żywność. Rzeczy, które nie powinny znajdować się w paczce, są ściśle opisane w Regulaminie na stronie www.gtvbus.pl.

Nie, nie przewozimy rowerów ani opon.

Przesiadki to ważny element logistyki i planowania trasy. Dzięki nim możemy przewozić naszych pasażerów z dowolnego adresu na inny dowolny adres. Przesiadki to również ważny element poprawy bezpieczeństwa podróży. Pozwala kierowcą się zmienić, a pasażerom zregenerować. Nie martw się, to tylko 20-30 minut, które na pewno dobrze wykorzystasz, a z przeniesieniem bagażu postaramy się pomóc. Zobacz też jak wyglądają nasze przesiadki w 5 krokach: pobierz ten plik lub zobacz film.

Nie. Przesiadki są pod stałą opieką naszych kierowców i pracowników GTV BUS w żółtych kamizelkach. Nie zostawimy Cię samego, w każdej chwili możesz liczyć na naszą pomoc. Nie martw się również, że nie zdążysz i bus odjedzie bez Ciebie. Kierowca ma listę pasażerów i zawsze sprawdza ją przed odjazdem. Poczeka, aż wszyscy pasażerowie znajdą się na miejscach.

Przesiadka trwa około 20-30 minut. W tym czasie Twój bagaż jest bezpieczny i zamknięty w busie, a Ty masz chwilę dla siebie. Ćwiczenia rozciągające, kawa, toaleta, rozmowa z najbliższymi czy posiłek? Masz do dyspozycji sklep, restauracje i wygodne toalety – wszystko w ramach infrastruktury stacji benzynowej, przy której będziesz. Weź jednak pod uwagę kolejki – jeśli planujesz posiłek, nie zwlekaj z zamówieniem.

W trakcie przerwy, Twój bus z bagażami zmieni miejsce postoju. Ze stacji benzynowej, gdzie wysiadasz, bus przemieści się na pobliski parking. Kierowca pomoże i wcześniej poinformuje Cię, w gdzie i kiedy będzie na Ciebie czekał. Dodatkowo na terenie parkingu odnajdziesz specjalnie oznakowanych pracowników GTV – szukaj osób w żółtych kamizelkach. Oni odpowiedzą Ci na każde pytanie i pomogą nie tylko odnaleźć busa, ale również przenieść bagaże itp

Tak, poproś o pomoc kierowcę lub pracownika w żółtej kamizelce. Możesz liczyć na pomoc przy rozładowaniu i ponownym załadowaniu Twoich bagaży oraz na pomoc w przeniesieniu bagaży z jednego pojazdu do drugiego. Jeśli nie są aktualnie dostępni, poczekaj chwilę, zaraz na pewno ktoś się pojawi.

Tak, bagaż należy opisać. Odpowiednią zawieszkę, którą musisz umieścić na bagażu otrzymujesz razem z biletem drogą mailową. Wydrukuj ją i umieść na bagażu. W przypadku trudności technicznych, jak np. brak dostępu do drukarki możesz sam przygotować kartę z podpisem i umieścić ją na bagażu. Gdy zapomnisz opisać bagaż powiedz o tym kierowcy na samym początku podróży.

Tak. Zarówno na Kątach Wrocławski jak i Mostkach, gdzie realizowana jest większość przesiadek pasażerowie mogą skorzystać m.in. ze sklepu, restauracji, toalet i kantoru. Kupisz tu wszystko co niezbędne do dalszej podróży i bez problemu zapłacisz gotówką lub kartą. Choć infrastruktura nie należy do nas i za nią nie odpowiadamy, do tej pory nie zdarzyła się nam sytuacja braku dostępu do tych usług.

Zebraliśmy dla Ciebie 5 porad, aby ułatwić Ci przesiadki. Zobacz film lub pobierz plik albo po prostu zapamiętaj te 5 kroków:

  • Wysiądź i pozostaw bagaż w busie. Kierowca powie, gdzie będzie na Ciebie czekał.
  • Masz teraz 20-30 minut dla siebie. W razie pytań znajdź kierowcę w żółtej kamizelce
  • Wróć do busa po swój bagaż. Kierowca pomoże i wskaże nowy pojazd
  • Udaj się do nowego pojazdu, oddaj bagaż i kontynuuj podróż do celu
  • Zapamiętaj, że jesteś pod opieką. W razie czego szukaj kierowców w żółtej kamizelce lub zadzwoń pod numer: +48 606 200 002

Dołącz do zespołu!

Sprawdź szczegóły tutaj.

Rezerwuj przejazd