FAQ

Warunki przejazdu

Czy są wolne miejsca na przejazd z … do ….?
Oczywiście jest możliwość takiego przejazdu. Zapraszam do rezerwacji przejazdu za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce “rezerwuj przejazd”.
Czy w związku z otwarciem granic nadal wymagane jest okazanie umowy o pracę?
Obecnie wymóg posiadania umowy o pracę przy przejeździe przez granicę został zniesiony.
Czy są przesiadki?
Ilość przesiadek jest uzależniona od trasy przejazdu. Z reguły konieczna jest jedna przesiadka.
Czy jeździmy z adresu pod adres?
Tak, obsługujemy całą Polskę. Wyjeżdżamy spod dowolnego adresu i dowozimy bezpośrednio pod wskazany adres.
Czy w busach jest wi-fi?
Tak, w każdym busie jest dostępna sieć wi-fi.
Gdzie się zgłosić w przypadku pozostawionego bagażu?
Prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta +48 606 200 002 lub poprzez nasz fanpage na portalu Facebook.
Ile osób jedzie busem na trasie z … do ….?
Ilość osób w busie zależy od zaplanowanej trasy i ilości osób chętnych na wyjazd.
Ile miejsc siedzących znajduje się w busie/autokarze?
W naszej flocie są busy dziewięcioosobowe (8+1) oraz autokary posiadające od 55 do 81 miejsc siedzących.
Ile bagażu można z sobą zabrać?
W cenie przejazdu przysługuje bezpłatny bagaż:
– bagaż podręczny waga do 5 kg
– bagaż podstawowy waga do 30 kg
Czy na pokładzie przewozicie psy / Jaka jest cena za przewóz psa?
Tak. Przewozimy zwierzęta do 15 kg.
Przewożone zwierzę powinno być umieszczone w odpowiednim pojemniku przeznaczonym do podróży, zabezpieczającym przed wyrządzeniem szkody pasażerom lub mieniu GTV BUS. Pojemnik transportowy powinien się znajdować na siedzeniu przy właścicielu.
Rozmiar pojemnika transportowego musi być dostosowany do wielkości zwierzęcia, nie może jednak przekraczać rozmiarów: wysokość 24 cm, głębokość 28 cm, szerokość 46 cm.
Cena za przewóz zwierząt jest adekwatna do aktualnej ceny za przejazd pasażera – wysokość tej kwoty jest zależna od wybranej trasy.
Szczegóły przewozu zwierząt są opisane w Regulaminie dostępnym na stronie www.gtvbus.pl.
Czy w pojazdach są gniazdka elektryczne?
W busach ani w autokarach nie ma gniazdek elektrycznych.

Bezpieczeństwo w trakcie podróży

Jak wygląda podróż w czasie pandemii?

W okresie pandemii przejazdy odbywają się z zachowaniem wysokich norm bezpieczeństwa: wszystkie nasze pojazdy po każdym kursie są poddawane ozonowaniu i dezynfekcji. Każdy Pasażer przed wejściem na pokład ma mierzoną temperaturę ciała i dezynfekowane dłonie.
Pasażerowie mają również obowiązek posiadania i noszenia maseczek ochronnych. W przeciwnym razie kierowca udostępni pasażerowi maseczkę ochronną.

Czy całą podróż w busie należy odbyć w maseczce?
Tak, podczas przejazdu jest obowiązek korzystania z maseczki.
Czy są wymagane maseczki?

Tak, posiadanie maseczki jest wymagane.

Trasa przejazdu

Czy kursujemy z … do .… ?
Oczywiście jest możliwość takiego przejazdu. Zapraszam do rezerwacji przejazdu za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce “rezerwuj przejazd”.
Czy kursujemy do/z Niemiec?
Tak, obsługujemy cały teren Niemiec. Przejazdy odbywają się codziennie.
Czy kursujemy do/z Niderlandów (dawn. Holandia)?
Tak, obsługujemy całe Niderlandy, przejazdy odbywają się codziennie. Zapraszam do rezerwacji przejazdu za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce “rezerwuj przejazd”.
Czy kursujemy do/z Belgii?
Tak, obsługujemy Belgię. Kraj podzieliliśmy na określone strefy. Informacja dotycząca kursu do/z Belgii dostępna pod numerem telefonu +48 606 200 002 lub poprzez nasz fanpage na portalu Facebook.

Zakup przejazdu i cena przejazdu

Ile kosztuje przejazd?
Cena jest uzależniona od wybranej trasy. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pod linkiem – https://bilet.gtvbus.pl/
Czy istnieje możliwość kupienia przejazdu w drugą stronę?
Opcja będzie dostępna w przyszłości. Trwają prace techniczne.
W jaki sposób można dokonać rezerwacji przejazdu?
Rezerwacji przejazdu można dokonać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.gtvbus.pl w zakładce “rezerwuj przejazd”.

Zobacz wideo

Czy można rezerwować przejazd rodzinny – zbiorczy – jedna rezerwacja dla kilku osób?
Opcja będzie dostępna w przyszłości. Trwają prace techniczne.
Czy mogę zapłacić u kierowcy w busie?
Nie, płatność za przejazd odbywa się wyłącznie drogą on-line.
Czy na przejazd w drugą stronę jest zniżka?
W poniedziałki oferujemy promocję na bilety powrotne do Polski – 50%
Czy dzieci mają zniżkę?
Nie posiadamy zniżek dla dzieci. Wszystkie miejsca są pełnopłatne.

Termin przejazdu

Kiedy kursujemy z … do ….?
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą pod linkiem – https://bilet.gtvbus.pl/
Ile godzin trwa podróż z … do ….?
W zależności od danej trasy. Podróż trwa od 12 do 20 godzin.
O której godzinie jest odbiór pasażera?
Godzina odbioru jest uzależniona od zaplanowanej trasy. Dokładną godzinę odbioru podajemy w dniu wyjazdu.

Zapytanie dotyczące przewozu paczek

Czy przewozicie rowery / opony?
Nie, nie przewozimy rowerów ani opon.
Jaka jest dozwolona wielkość paczki?
Przewożona paczka nie powinna być cięższa niż 25 kg
Czy przewozicie paczki?
Tak, przewozimy paczki. Informacje dotyczące przewozu paczek są dostępne w Regulaminie.
Co może być zawartością paczki/przesyłki?
Przyjmujemy, że zawartością paczki jest odzież lub żywność. Rzeczy, które nie powinny znajdować się w paczce, są ściśle opisane w Regulaminie na stronie www.gtvbus.pl

Praca dla GTV

Czy istnieje możliwość pracy w GTV?
Osoby chętne do współpracy proszone są o kontakt mailowy: rekrutacja@gtvbus.pl