fb

GTV Bus

Aktualności

Nowa metoda płatności- Twisto!

Jako pierwsza firma w Polsce oferująca usługi z adresu pod adres busami w 2020 roku wprowadziliśmy płatności online. Po dwóch latach funkcjonowania płatności online wiemy, że był to strzał w dziesiątkę. Teraz idziemy o krok dalej, wprowadzając nową metodę płatności – Twisto PayU.

Skąd pomysł?

Odroczone płatności stały się modne w trakcie pandemii, kiedy wzrosła sprzedaż online, ale także uwypukliły się problemy finansowe konsumentów.  Charakterystyka potencjalnego odbiorcy naszych usług pokazała nam, że znaczna część podróżnych to Klienci Agencji Zatrudnienia, którzy podejmują decyzję o wyjeździe w pogodni za pracą i płacą. Decyzję o podjęciu pracy często podejmują z dnia na dzień. Dotychczas kwestia finansowa mogła stanowić pewnego rodzaju barierą, która uniemożliwiała wyjazd. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych podróżnych, postanowiliśmy wprowadzić usługę, dzięki której każdy będzie mógł skorzystać z oferty, bez konieczności uiszczenia opłaty na etapie procesu rezerwacji.  Płatności odroczone to zatem idealne rozwiązanie! Dzięki nim, każdy może dokonać rezerwacji, nie martwiąc się o kwestie finansowe.

Dla kogo?

Usługa płatności odroczonych to nie tylko idealne rozwiązanie dla osób wyjeżdżających do pracy za granicą, którzy w chwili podjęcia decyzji o wyjeździe mają ograniczone możliwości finansowania podróży, ale tak naprawdę dla każdego! Każdy, komu marzy się zobaczyć kwitnące pola tulipanów w Holandii, czy też wyjazd do krewnych, przyjaciół – dzięki naszej usłudze może to zrobić w każdej chwili, nie myśląc o kosztach związanych z zakupem biletu.

Jak działa Twisto?

Płatności odroczone to najprościej rzecz ujmując opcja skorzystania z oferty “kup teraz, zapłać później”. Usługa działa w bardzo prosty sposób. Podejmujesz decyzję o wyjeździe – rezerwujesz przejazd` w GTV BUS – wybierasz opcję płatności Twisto i praktycznie możesz się już pakować. A co dalej? Po wybraniu opcji zapłaty odroczonej, zostaniesz przekierowany do platformy Twisto, gdzie od pomyślnej finalizacji zlecenia dzieli Cię jeszcze jeden krok, jakim jest weryfikacja danych na podstawie podanych informacji. Potwierdzenie tożsamości jest gwarantem maksymalnego bezpieczeństwa w trakcie procesu rezerwacji. Po otrzymaniu wiadomości sms potwierdzającej Twoją tożsamość, platforma Twisto udziela zgody na spłatę Twojej należności. W ten sposób, my otrzymamy zapłatę za zrealizowaną usługę poprzez platformę Twisto, a Ty możesz spłacić wartość biletu bez żądnych dodatkowych kosztów nawet 30 dni później. Cały proces odbywa się w sposób bardzo intuicyjny, gwarantuję, że nikomu nie sprawi trudności. Jeżeli jednak którykolwiek etap procesu okaże się niezrozumiały dla Klienta, nasi wykwalifikowani doradcy udzielą szczegółowych informacji dotyczących specyfiki usługi.

    Rezerwuj przejazd z adresu na adres

    Aktualności

    Zobacz więcej

    Poprzednie
    Następne

    Masz pytania?

    Zadzwoń na nasza infolinię

    Obsługa klienta czynna 7 dni w tygodniu od 8:00 do 21:00